  • 1. Data: 2012-10-19 09:58:01
    Temat: acer aspire one i myszka bezprzewodowa
    Od: MarkPunk <m...@p...fm>

    mam taki problem

    netbook ACER Aspire One 722

    po włożeniu adaptera RF od myszki bezprzewodowej do portu USB (próbowałem 2 różne
    modele)

    start laptopa trwa z 2 minuty - do pojawiania się pierwszego ekranu POST ( i
    możliwości wejścia do BIOS'a)

    przez ten czas miga zaledwie kursor w lewym górnym rogu

    czy to jest normalny objaw (w co wątpię) i czy można temu jakoś zaradzić

    bo nie znalazłem żadnej funkcji w BIOS'ie, która mogłaby za to ewentualnie odpowiadać

    a wyciąganie tego adaptera przed każdym uruchomieniem kompa jest upierdliwe

  • 2. Data: 2012-10-19 11:24:13
    Temat: Re: acer aspire one i myszka bezprzewodowa
    Od: Tomek Głowacki <t...@n...o2.pl.cx>

    W dniu 2012-10-19 09:58, MarkPunk pisze:
> [...]
    odpowiadać

    > a wyciąganie tego adaptera przed każdym uruchomieniem kompa jest upierdliwe

    Sprawdź w BIOSie ustawienia dotyczące "USB Legacy" - pobaw się
    ustawieniami. USB Legacy potrzebne często do pracy urządzeń USB w DOSie,
    co dzisiaj raczej średnio jest potrzebne, szczególnie w notebooku ;)

    --
    Tomek Głowacki

  • 3. Data: 2012-10-19 12:18:28
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 19/10/2012 08:58, MarkPunk wrote:
> [...]
    odpowiadać

    > a wyciąganie tego adaptera przed każdym uruchomieniem kompa jest upierdliwe

    Spróbuj jeszcze zmienić (BIOS) kolejność bootowania - może urządzenie
    USB jest ustawione jako pierwsze, wrzuć w to miejsce HDD. Ja miałem
    też takiego laptopa, że zewnętrzną klawiaturę zawsze musiałem odłączać
    przed uruchomieniem.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 4. Data: 2012-10-22 10:44:23
    Od: MarkPunk <m...@p...fm>

    > Sprawdź w BIOSie ustawienia dotyczące "USB Legacy" - pobaw się
    >
    > ustawieniami. USB Legacy potrzebne często do pracy urządzeń USB w DOSie,
    >
    > co dzisiaj raczej średnio jest potrzebne, szczególnie w notebooku ;)

    nie ma takiej opcji ani niczego podobnego, strasznie okrojony ten BIOS :(

  • 5. Data: 2012-10-22 10:45:36
    Od: MarkPunk <m...@p...fm>

> [...]
    >
    > USB jest ustawione jako pierwsze, wrzuć w to miejsce HDD. Ja miałem
    >
    > też takiego laptopa, że zewnętrzną klawiaturę zawsze musiałem odłączać

    to już sprawdziłem, mam pierwszy HDD i niestety nic to nie zmienia w rzeczonej
    sprawie