  • 1. Data: 2023-06-10 23:31:40
    Temat: adapter display port na hdmi
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    jaki adapter aktywny z display port na hdmi

    Macie niezawodnie działający to się pochwalcie
    jaki kupić?

    albo inny sposób aby podłączać komputery z DP
    do telewizora z hdmi

    mam kilka kabli DP na DVI (chyba pasywne) i nie wiem czy warto kupić
    kabel DVI na hdmi żeby sprawdzić.

    https://www.ebay.co.uk/itm/224498419819

    --
    Piter

  • 2. Data: 2023-06-11 00:24:12
    Temat: Re: adapter display port na hdmi
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/06/2023 23:31, PiteR wrote:
    > mam kilka kabli DP na DVI (chyba pasywne)

    Nie działają?

    Ogólnie szansa na zadziałanie pasywnego druta DP->HDMI jest spora, jeśli
    to DP z komputera.

  • 3. Data: 2023-06-11 01:24:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u62t6u$2ege3$1@dont-email.me>
    user heby pisze tak:

    > Nie działają?

    Nie wiem. Nie mam DVI.

    --
    Piter

    Miłość rak i wojna są jak sraczka. Przychodzą znienacka.
    https://www.youtube.com/@hromadske_ua/videos

  • 4. Data: 2023-06-11 12:21:25
    Od: Zbych <z...@n...org>

    PiteR wrote on 10.06.2023 23:31:
    > jaki adapter aktywny z display port na hdmi
    >
    > Macie niezawodnie działający to się pochwalcie
    > jaki kupić?

    Zazwyczaj staram się kupować jakieś firmowe HP albo Dell.
    Ale chińczyki noname też mi działały.

  • 5. Data: 2023-06-11 15:53:53
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/06/2023 01:24, PiteR wrote:
    > Nie wiem. Nie mam DVI.

    Ok. Czyli kup pasywny kabel DP->HDMI. Szansa na zadziałanie jest bardzo
    duza.

  • 6. Data: 2023-06-11 16:00:06
    Od: Kaczin0 <j...@i...pl>

    W dniu 10.06.2023 o 23:31, PiteR pisze:
> [...]
    > do telewizora z hdmi
    >
    > mam kilka kabli DP na DVI (chyba pasywne) i nie wiem czy warto kupić

    Ja mam taki
    https://www.amazon.pl/dp/B07ZNNRYFL/ref=pe_34091181_
    572651801_cm_rv_eml_rv0_dp

    Działa na 4k przy 60Hz

    --
    Kaczin

  • 7. Data: 2023-06-13 11:49:53
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Ogólnie szansa na zadziałanie dźwięku z pasywnego druta DP->HDMI jest minimalna.
    Swoją przejściówkę DP-HDMI kupowałem za kilkanaście dolarów (polecana przez
    użytkowników konkretnego sprzętu kosztowała
    kilkadziesiąt dolarów na amazon.com), dźwięk czasem przechodzi (przez pasywny kabel
    nie przechodził), a czasem nie przechodzi,
    zależy od sterownika u mnie... karty graficznej.

    -----

  • 8. Data: 2023-06-13 13:06:37
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 13 czerwca 2023 o 11:49:56 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
    nie przechodził), a czasem nie przechodzi,
    > zależy od sterownika u mnie... karty graficznej.

    Ale co w tym dziwnego, skoro tzw. "karta graficzna" jest tu zarówno źródłem obrazu
    jak i dźwięku (tzn. bardziej
    jest "urządzeniem dźwiękowym" z punktu widzenia OSa, bo wydaje z siebie nie dźwięk, a
    strumień bitów).
    Dziwne za to jest to, że to, czy "dźwięk przechodzi" u ciebie "zależy od sterownika".
    To co, zmieniasz te sterowniki jak rękawiczki?
    Żeby dźwięk szedł przez HDMI/DP trzeba ustawić OSowi jak aktywne (lub jedno z
    aktywnych) "urządzenia dźwiękowe"
    właśnie "kartę graficzną".
    Bo niby jak "karta dźwiękowa" miałaby grać przez HDMI?
    Oczywiście może być konwerter DP+audio jack -> HDMI - ale to inna historia.