  • 11. Data: 2009-09-29 23:33:52
    Temat: Re: agregat + ups
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Sep 2009 07:07:29 +0200, Michal Smolnik napisał(a):

    > Może być Cameleon, może być inny. Taki, który rozwiąże problem. Jeżeli
    > aku będzie w serwerowni albo w pokoju w mieszkaniu, to ja nie
    > ryzykowałbym możliwością doprowadzenia do gazowania elektrolitu. Dla
    > własnego spokojnego snu.
    >
    > BTW, czy zasilacz dobrze się sprawdza?
    Na razie OKI i mam nadzieje ze to solidna konstrukcja.
    Tyle ze koncepcja zabudowania sie zmienila i jednak trzeba go bedzie na
    szyne zapiac, wiec szukam teraz elementow montazowych.
    Na marginesie - szukam tez przetwornic izolowanych DC/DC na szyne TS z
    regulowanym wyjsciem w granicach 5-12V do 1A, masz typy?

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 12. Data: 2009-09-30 06:22:16
    Od: Michal Smolnik <m...@f...pl>

    Jaroslaw Berezowski pisze:

    > Na razie OKI i mam nadzieje ze to solidna konstrukcja.

    Raczej tak - jak znam tego producenta, to robią naprawdę solidnie.
    Cameleony traktują jak zasilacze wyższej klasy (na co notabene wskazuje
    ich cena) i każda sztuka jest wygrzewana pod obciążeniem i testowana w
    automatycznym testerze.

    > Tyle ze koncepcja zabudowania sie zmienila i jednak trzeba go bedzie na
    > szyne zapiac, wiec szukam teraz elementow montazowych.

    Chcesz, to Ci sprzedam.

    > Na marginesie - szukam tez przetwornic izolowanych DC/DC na szyne TS z
    > regulowanym wyjsciem w granicach 5-12V do 1A, masz typy?

    A jakie napięcie na wejściu?

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 13. Data: 2009-09-30 21:11:30
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Sep 2009 08:22:16 +0200, Michal Smolnik napisał(a):

    > Chcesz, to Ci sprzedam.
    Gdzies kolo 20.10 bede chcial.

    > A jakie napięcie na wejściu?
    12V z aku :P