  • 11. Data: 2023-11-28 07:03:02
    Temat: Re: akumulator
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 27 Nov 2023 21:53:22 -0000 (UTC), Budzik wrote:
    > Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...
    >>
    > W rybnym...
    > Boziu, widzisz i nie gmisz...

    Zycze Ci, aby ci kiedys padł aku w aucie, to może zrozumiesz :-)

    J.

  • 12. Data: 2023-11-28 09:16:35
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Kilka ostatnich kupowałem w Macro Cash, najgorsze było &Carry (dla kręgosłupa ;-)).
    Jakiś myk z braniem paragonu na osobę fizyczną, żeby gwarancja była lepsza niż na
    działalność.

    -----

  • 13. Data: 2023-11-28 10:07:15
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 28.11.2023 o 07:03, J.F pisze:

    > Zycze Ci, aby ci kiedys padł aku w aucie, to może zrozumiesz :-)

    I niech mu opona przedziurawi się, albo lepiej wszystkie 4 i w zapasowym
    kole :-)

  • 14. Data: 2023-11-28 11:43:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Nov 2023 10:07:15 +0100, io wrote:

    > I niech mu opona przedziurawi się, albo lepiej wszystkie 4 i w zapasowym
    > kole :-)

    Dwie wystarczą, ale w piątek po południu :-)

    J.

  • 15. Data: 2023-11-28 12:14:55
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 28.11.2023 o 11:43, J.F pisze:

    > Dwie wystarczą, ale w piątek po południu :-)

    Rok temu kupiłem ukraiński kierując się YT bezpośrednio od ich
    dystrybutora. Możesz se tam pewnie zamówić. Jaworzno czy jakoś tak. Na
    ich witrynie chyba było.

  • 16. Data: 2023-11-28 18:59:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1np2pmy8u869g.i4j5di3uttml$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Gdzie sie teraz kupuje akumulatory?
    >
    > W supermarketach dawno nie widziałem ... zostały male sklepiki i
    > allegro?
    >
    > J.

    kupuje u pana Zdziśka na zatorzu

    http://www.topla.eu
    https://www.petrostar.pl/akumulatory/akumulatory-sam
    ochodowe/topla

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 17. Data: 2023-12-01 13:53:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Zycze Ci, aby ci kiedys padł aku w aucie, to może zrozumiesz :-)

    Padał mi wielokrotnie...
    Nawet mi sie zdarzało ze ze sklepu przywozili mi i montowali na
    miejscu.
    Nadal nie rozumiem problemu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 18. Data: 2023-12-01 20:05:19
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    W dniu 27.11.2023 o 20:52, J.F pisze:
    > Gdzie sie teraz kupuje akumulatory?
    >
    > W supermarketach dawno nie widziałem ... zostały male sklepiki i
    > allegro?
    >
    > J.

    Rok temu zadzwoniłem, Pan przyjechał do mnie pod dom, wymienił aku,
    zresetował BMS, wręczył kartę gwarancyjną, zainkasował pieniądze.
    Fakturę dostałem mailem. Różnica w cenie aku na Allegro a tym co
    zapłaciłem - 30 zł.

  • 19. Data: 2023-12-01 21:07:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Dec 2023 20:05:19 +0100, jerzu wrote:

> [...]
    > zresetował BMS, wręczył kartę gwarancyjną, zainkasował pieniądze.
    > Fakturę dostałem mailem. Różnica w cenie aku na Allegro a tym co

    Ale do kogo zadzwoniłes?

    J.

  • 20. Data: 2023-12-02 11:14:44
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    W dniu 1.12.2023 o 21:07, J.F pisze:

    > Ale do kogo zadzwoniłes?
    >
    > J.

    Do sklepu, który handluje akumulatorami. Mam dwa takie w okolicy.