  • 1. Data: 2023-11-19 14:09:58
    Temat: [media] Koszty transportu miejskiego
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    Ile nas kosztuje zbiorkom?

    "Zgodnie z projektem budżetu na 2023 r. miasto na funkcjonowanie
    połączeń autobusowych i tramwajowych zarezerwowało 640 mln zł. Urzędnicy
    jednak od początku przyznawali, że aby utrzymać obowiązującą siatkę
    połączeń potrzeba co najmniej 970 mln zł."

    Miliard?

    Ludzie nie zdają sobie sprawy!

    http://niusy.pl/@wydarzenia.interia.pl/arj

  • 2. Data: 2023-11-19 14:36:08
    Temat: Re: [media] Koszty transportu miejskiego
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    W dniu 19.11.2023 o 14:09, io pisze:
> [...]
    > jednak od początku przyznawali, że aby utrzymać obowiązującą siatkę
    > połączeń potrzeba co najmniej 970 mln zł."

    OIDP to kilka lat temu w Warszawie kosztowało to podatników coś koło 3,5
    miliarda.

  • 3. Data: 2023-11-19 15:19:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.11.2023 o 14:36, jerzu pisze:

    > OIDP to kilka lat temu w Warszawie kosztowało to podatników coś koło 3,5
    > miliarda.

    "W Warszawie w 2022 roku tylko na zakup usług przewozowych trzeba było
    przeznaczyć ponad 2,9 mld złotych, a wpływy z biletów wyniosły ok. 776
    mln złotych."

    W praktyce więcej bo inwestycje w metro i tramwaje nie są w to chyba
    wliczane. W sumie przy takich dysproporcjach między kosztami a wpływami
    to zastanawiam się czy nie lepiej by było gdyby była po prostu
    "darmowa". W końcu o planetę chodzi;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2023-11-19 15:29:03
    Temat: Re: kretynek reklamuje portal
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 19.11.2023 o 14:09, io pisze:

    > Ludzie nie zdają sobie sprawy!
    >
    > http://niusy.pl/@wydarzenia.interia.pl/arj

    Znowu kretynku reklamujesz ten portal.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2023-11-19 17:02:54
    Od: "Robert von Oliva (naruciakk)" <e...@n...eu>

    On Sun, 19 Nov 2023 15:19:54 +0100
    Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > wpływami to zastanawiam się czy nie lepiej by było gdyby była po
    > prostu "darmowa". W końcu o planetę chodzi;)

    ,,Darmowa" oznacza tutaj rezygnację z 776 mln złotych finansowania,
    które trzeba z czegoś pokryć bez uzyskania żadnych dodatkowych
    wozokilometrów itd., a jednocześnie jazda autem zawsze jest droższa,
    więc to nie cena powoduje, że ludzie jadą autem. Bezpłatna komunikacja
    jest kontrproduktywna

  • 6. Data: 2023-11-19 17:12:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.11.2023 o 17:02, Robert von Oliva (naruciakk) pisze:

> [...]
    > wozokilometrów itd., a jednocześnie jazda autem zawsze jest droższa,
    > więc to nie cena powoduje, że ludzie jadą autem. Bezpłatna komunikacja

    Niekoniecznie. Ja czesto jadę samochodem bo jak nie masz miesięcznego to
    taniej skoczyć w weekend samochodem niż KM "do miasta".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2023-11-19 17:28:17
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    W dniu 19.11.2023 o 17:12, Shrek pisze:

    > Niekoniecznie. Ja czesto jadę samochodem bo jak nie masz miesięcznego to
    > taniej skoczyć w weekend samochodem niż KM "do miasta".

    A ja właśnie w weekendy do centrum wolę pojechać zbiorkomem. W tygodniu
    zresztą też, ale w tygodniu to ja nie mam po co tam jeździć. Do pracy
    jeżdżę autem.

  • 8. Data: 2023-11-19 17:28:50
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    W dniu 19.11.2023 o 15:29, RadosławF pisze:

    > Znowu kretynku reklamujesz ten portal.
    >

    > Pozdrawiam

    Nie było mnie na grupie ponad rok, widzę że wszystko w normie.

  • 9. Data: 2023-11-19 17:29:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.11.2023 o 15:19, Shrek pisze:

> [...]
    > wliczane. W sumie przy takich dysproporcjach między kosztami a wpływami
    > to zastanawiam się czy nie lepiej by było gdyby była po prostu

    U mnie "na wsi" zrobili darmową, bo właśnie Prezydent Miasta tak to
    policzył, że koszty dystrybucji biletów i zawracania sobie tym głowy
    większe. To się czepiają, że nabija sobie punkty u wyborców. Muszę mu
    podpowiedzieć, by się na Shreka powołał.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 10. Data: 2023-11-19 17:34:23
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-19 o 14:09, io pisze:
    > Miliard?
    >
    > Ludzie nie zdają sobie sprawy!

    Ludzie nie mają pojęcia jakimi pieniędzmi obracają rządzący. I lokalni i
    centralni.

    Jak usłyszą PIERDYLION kasy z KPO to wytrzeszczają GAŁY. ;-)

    To są WASZE pieniądze. Przez pół roku pracujecie właśnie na te pieniądze.