  • 11. Data: 2013-07-03 10:57:01
    Temat: Re: akumulatorki a aparat fotograficzny
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Dariusz,

    Wednesday, July 3, 2013, 10:47:59 AM, you wrote:

    > Dokładnie jak piszesz. Na dodatek różnice są takie, że na alkalicznych
    > daje się zrobić zdjęć kilkadziesiąt, na akumulatorkach kilkaset. Nie
    > sprawdzałem na bateriach litowych (Enenrgizery 1.5V).
    > Ale ciekawe - lampa na 2xAA nie chce pracować na KLIC, skubana w ogóle
    > się nie odzywa - jakby prądu nie było, ale to jest 3.6V (chociaż czasem
    > piszą że 3V), a nie 3 czy 2.5V. Za dużo widać napięcia, ale włożyć się da.

    Ale KLIC to typowy LiIon, czyli 3.6V.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2013-07-03 11:07:36
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    > Ale KLIC to typowy LiIon, czyli 3.6V.

    No dokładnie to napisałem. 2xAA to 3V, więc przy 3.6V jakaś szansa była,
    że zadziała, tym bardziej, że w części opisów baterii była informacja
    właśnie o 3V. Trzeba było sprawdzić - teraz się ciesze, że nic się nie
    stało.

    Pozdrawiam

    DD

  • 13. Data: 2013-07-03 14:01:12
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czyli co radzicie? poszukać w menu?

  • 14. Data: 2013-07-03 15:14:34
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:kr13qb$q8v$1@node2.news.atman.pl...
    > czyli co radzicie? poszukać w menu?
    Kupić/pożyczyć akumulatorki Eneloop, Recyko, Ready2Use...

  • 15. Data: 2013-07-03 15:38:23
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    mój model to sony dsc3000 nie widzę nigdzie w menu ustawień baterii

    > Kupić/pożyczyć akumulatorki Eneloop, Recyko, Ready2Use...

    a czym ładuje się te enelopy? trzeba jakiejś specjalnej ładowarki?

  • 16. Data: 2013-07-03 15:53:20
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):
    > a czym ładuje się te enelopy? trzeba jakiejś specjalnej ładowarki?

    One są dobre, a nie dziwne.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 17. Data: 2013-07-03 17:39:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w
    >Wszystkie moje z reguły pracują. Nie kupiłbym takiego, który by nie
    >pracował. We wszystkich zwykłe baterie są opisane jako jedynie
    >awaryjne źródło energii i zalecane są akumulatorki. W dwóch rodzaj
    >ogniw trzeba ustawiać w menu.

    Ale jak - po jednych wsadzisz drugie, trzeba ustawic w menu, tylko
    aparat sie nie wlacza ? :-)

    J.

  • 18. Data: 2013-07-03 17:42:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mario" napisał w wiadomości
    >Chciałem napisać "stare aparaty cyfrowe" :) Często spotykałem się z
    >sytuacją, że co najwyżej chwilkę pracowały do czasu aż napięcie
    >spadło z maksymalnego do nominalnego.

    Moze faktycznie menu ... a moze to akumulatorki byly stare a nie
    aparaty nowe ? :-)

    J.

  • 19. Data: 2013-07-03 19:35:08
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > One są dobre, a nie dziwne.

    chyba wątki pomyliłeś?

  • 20. Data: 2013-07-03 19:40:37
    Od: DaNsOuNd <d...@d...pl>

    > jeszcze jedno pytanie, mam kilka cyfrowych aparatów fotograficznych,
    > żaden z nich nie chce działać na akumulatorkach nawet w pełni naładowanych,
    > czy to normalne? można coś poradzić?

    Kup akumulatorki 1,5V i problem zniknie.

    DaN