  • 1. Data: 2011-06-14 08:48:31
    Temat: akumulatory Kodak - HR6
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    czy ktos uzywa/uzywal akumulatorow AA firmy Kodak HR6 (paluszki) poj.
    ok 2000 mAh (pre-charged), cos ala Sanyo Eneloop.

    Sa w Biedronce po 20 zl/za 4 szt w blistrze. Mam Eneloopy juz 3 rok i
    sa ok, ale czasami potrzeba jakies dodatkowe aku.

    Co wy sadzicie o tych/innych akumulatorach a'la Eneeloop????? Juz
    kilka firm ma w swojej ofercie takie aku? Czy dac sobie spokoj z
    innymi niz Sanyou Made in Japan?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-06-14 09:20:39
    Temat: Re: akumulatory Kodak - HR6
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > czy ktos uzywa/uzywal akumulatorow AA firmy Kodak HR6
    > (paluszki) poj. ok 2000 mAh (pre-charged), cos ala Sanyo
    > Eneloop.

    Zwazywszy na to jak dluga sa te Kodaki na rynku, to zeby
    uzyskac sensowne odpowiedzi bedziesz musial ponowic
    pytanie za jakies 2 lata... ;)

    > Sa w Biedronce po 20 zl/za 4 szt w blistrze.

    Eneloopy UTGA wychodza okolo 30,- z wysylka.
    Lokalnie widzialem, owszem, ale cos ponad 10,- sztuka.

    > Mam Eneloopy juz 3 rok i sa ok, ale czasami
    > potrzeba jakies dodatkowe aku.

    Wiesz... te 20,- to nie jest jakis dramatycznie wielki
    pieniadz... mozna zaryzykowac.

    Inna sprawa, ze wlasnie tak nacialem sie na Energizery 2500 ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

    PS:
    Najstarszy z moich kompletow Eneloopow wlasnie dobija
    do 3 lat i ma sie (odpukac) dobrze. W tzw.miedzyczasie
    zarznalem wspomniane Energizery 2500, jakies GP
    i niemieckie marketowki sprzedawane pod nazwa
    "profitexx".

  • 3. Data: 2011-06-14 10:57:18
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    a...@p...pl wrote in
    > czy ktos uzywa/uzywal akumulatorow AA firmy Kodak HR6 (paluszki) poj.
    > ok 2000 mAh (pre-charged), cos ala Sanyo Eneloop.

    IMHO nie warto. Nawet jesli bedzie to na ogniwach Sanyo Eneloop, to raczej
    w wersji UTG. Oryginalne UTGA mozna kupic za ok 26 zl.
    Jesli mieszkasz w wiekszym miescie, poszukaj najblizszych sprzedawcow na
    Allegro.

    Oprocz zmniejszonego samorozladowania UTGA charakteryzuje sie wieksza
    zywotnoscia (nominalnie o 50%), chocby i dlatego warto za nie zaplacic te
    50% wiecej.
    www.eneloop.info/products/batteries.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 4. Data: 2011-06-14 13:59:36
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Vituniu" <v...@p...fm> wrote:

    > Wiesz... te 20,- to nie jest jakis dramatycznie wielki
    > pieniadz... mozna zaryzykowac.
    >
    > Inna sprawa, ze wlasnie tak nacialem sie na Energizery 2500 ;)

    Albo ryzykować, albo czytać grupę - Energizery 2500 to był znana wtopa. :)

    [mr.]

  • 5. Data: 2011-06-15 16:24:07
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Albo ryzykować, albo czytać grupę - Energizery 2500 to był znana wtopa. :)

    I GP 2500.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 6. Data: 2011-06-16 15:42:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Jun 2011, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > I GP 2500.

    ...wszelkie Sanyo 2500 z "trefnej" serii, bez względu na markę
    na naklejce :)

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2011-06-16 22:01:26
    Od: a...@p...pl

    a zapytam przy okazji. Jaki jest sens stosowania Eneloop'ow Lite?

    Wg pobierznej lektury specyfikacji, wyszlo, ze maja tylko mniejsza
    pojemnosc! A cena? Czas samorozladowania???

    I jeszcze - a czy te Eneloopy kolorowe, to mozna tylko kupic cala
    tecze.. czy mozna kupowac np. 2-4 takie same kolorki????

    --
    ThinkXtra