  • 1. Data: 2010-12-11 10:01:52
    Temat: akumulatory li-ion lub li-polimerowe. Jaka ladowarka?
    Od: ptoki <s...@g...com>

    Wlasnie wymienilem w palmtopie akumulatory na nowe i mam dwie sztuki
    akumulatorow li-ion lub li-polimer. Nie wiem dokladnie bo nie sa
    opisane bardziej niz sanyo-cyferka.

    Pytanie:
    jaką prostą ładowarkę do nich zastosowac zeby moc je wykorzystac w
    jakiejs lampce, radiu itp?
    Grzebalem troche po google ale znalazlem tyle ze nie wiem z czego
    skorzystac zeby bylo prosto i dobrze.
    Mam w szufladzie pare ogniw fotowoltaicznych moze udalo by sie ladowac
    te akumulatorki ze slonca?
    Wczesniej myslalem zeby zbudowac przetwornice 1,5V->5V ale znam sie na
    tym tyle co nic i dlatego lezy i sie kurzy.
    Zasugerujecie na co rzucic okiem?

  • 2. Data: 2010-12-11 11:10:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello ptoki,

    Saturday, December 11, 2010, 11:01:52 AM, you wrote:

> [...]
    > opisane bardziej niz sanyo-cyferka.
    > Pytanie:
    > jaką prostą ładowarkę do nich zastosowac zeby moc je wykorzystac w

    LTC4054 - ciężko o łatwiejsze rozwiązanie.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2010-12-11 20:26:59
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-12-11 11:01 ptoki napisał(a):

> [...]
    > opisane bardziej niz sanyo-cyferka.
    >
    > Pytanie:
    > jaką prostą ładowarkę do nich zastosowac zeby moc je wykorzystac w

    A jaki mają rozmiar? Jeżeli są to popularne cylindryczne to polecam
    kupić gotową ładowarkę za kilka dolarów zamiast męczyć się z
    konstruowaniem własnej. Ja mam taką, jest dość uniwersalna:
    PS: Koszt przesyłki z tego sklepu do Polski jest zerowy.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 4. Data: 2010-12-11 20:34:13
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 11 Gru, 21:26, Adam Dybkowski <a...@4...pl> wrote:
    > W dniu 2010-12-11 11:01 ptoki napisa (a):

    > A jaki maj rozmiar? Je eli s to popularne cylindryczne to polecam
    > kupi gotow adowark za kilka dolar w zamiast m czy si z
    > konstruowaniem w asnej. Ja mam tak , jest do
    uniwersalna:http://www.dealextreme.com/details.dx/sk
    u.4151
    > PS: Koszt przesy ki z tego sklepu do Polski jest zerowy.

    To sa takie plaskie akumulatory. Troche dluzdze niz standardowe
    nokiowe bl5-costam.
    Zwykle aku, bez elektroniki.
    Sugestia Romana jest calkiem OK.
    Traktuje te sprawe jak epokowy krok w mojej edukacji bo dotychczas
    potrafilem ogarnac ladowanie stalym napieciem i ciagle unikalem li-ion-
    ow.

  • 5. Data: 2010-12-11 22:18:17
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 11.12.2010 21:34, ptoki pisze:
    > Sugestia Romana jest calkiem OK.
    > Traktuje te sprawe jak epokowy krok w mojej edukacji bo dotychczas
    > potrafilem ogarnac ladowanie stalym napieciem i ciagle unikalem li-ion-
    > ow.
    Jak chcesz mieć jakieś dodatkowe opcje przy ładowaniu (podawanie
    pojemności, regulowanie napięcia, etc) albo zbudować od razu ładowarkę
    uniwersalną to sugeruję przeczytać
    http://www.st.com/stonline/products/literature/anp/1
    2476.pdf

    Michoo

  • 6. Data: 2010-12-13 12:19:12
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4151
    > PS: Koszt przesyłki z tego sklepu do Polski jest zerowy.

    Czy rozumeć mam 0 Plnów, czy to taka "parabola poetycka":)
    Bo cena jest nad wyraz przystępna.

    Artur(m)

  • 7. Data: 2010-12-13 21:02:22
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Dec 2010 13:19:12 +0100, Artur(m) wrote:

    > Czy rozumeć mam 0 Plnów, czy to taka "parabola poetycka":)

    0PLN, 0EUR, 0USD, 0KKS (kolorowych koralików szklanych).

    > Bo cena jest nad wyraz przystępna.

    ano.
    Pesymiści doliczają do tego 22% VAT i 5% cła, nadal wychodzi tanio.
    Optymiści liczą, że przejdzie bez cła. I tak i tak jest tanio.

    Marek

  • 8. Data: 2010-12-13 21:03:33
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Dec 2010 13:19:12 +0100, Artur(m) wrote:

    > Bo cena jest nad wyraz przystępna.

    Aha - rada: nie kupuj rzeczy ze statusem innym, niż 'in stock'. Na 99%
    'temporarily sold out' nie pojawią się albo nigdy, albo przez dłuugi czas.

    Marek

  • 9. Data: 2010-12-14 09:06:23
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marek Lewandowski" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 0PLN, 0EUR, 0USD, 0KKS (kolorowych koralików szklanych).

    Dzięki pierwszy raz taki widzę bezpłatną przesyłkę, gdy
    gdy kupuję się za 8?

    > ano.
    > Pesymiści doliczają do tego 22% VAT i 5% cła, nadal wychodzi tanio.
    > Optymiści liczą, że przejdzie bez cła. I tak i tak jest tanio.

    Co tam VAT jak kosztuje mało :)

    Artur(m)

  • 10. Data: 2010-12-14 10:37:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marek,

    > 0PLN, 0EUR, 0USD, 0KKS (kolorowych koralików szklanych).
    > ano.

    Szkoda tylko, że towaru brak...

    > Pesymiści doliczają do tego 22% VAT i 5% cła, nadal wychodzi tanio.
    > Optymiści liczą, że przejdzie bez cła. I tak i tak jest tanio.

    Cło za towar wartości 8USD? Bez żartów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl