  • 1. Data: 2015-03-09 14:32:00
    Temat: amd fx 9590 czy i5 4690k - co wybrać?
    Od: Sławomir Własik <s...@w...pl>

    Witam

    Który z tych procesorów jest bardziej sensowny przy zakupie nowego kompa i
    dlaczego? amd fx 9590 czy i5 4690k ?
    Przyszedł czas na zakup nowego kompa do pracy a ja niestety to w temacie
    sprzętu jestem raz na kilka lat kiedy właśnie mam zakupić coś nowego:)
    Dlatego liczę na Waszą pomoc.
    Od razu zaznaczę, że ten komp nie będzie do gier a do pracy (widows,
    programy do grafiki 2D - w sumie to photoshop, edytory tekstu IDE, microsoft
    visual studio, itp.) Krótko mówiąc komp do pracy dla programisty na 29
    calowym dużym monitorze (nie wiem czy to ma znaczenie ale chyba monitor
    wysokiej rodzielczości i praca na kilku virtualnych ekranach też coś
    obciąża).
    Oczywiście chciałbym też aby był w miarę kompem do modernizacji ponieważ u
    mnie buda to służy długo:)
    Z gory dzięki za wszelką pomoc i sugestie.

    pozdrawiam
    Sławomir Własik

    www: www.netteria.net
    tel. 795 444 861