  • 1. Data: 2015-03-08 01:12:32
    Temat: urządzenie wielofunkcyjne - prośba o pomoc w wyborze
    Od: Krzysiek <k...@p...onet.pl>

    Mam nadzieję, że moje pytanie jest dostatecznie sprzętowe i nie zostanę
    okrzyczany.
    Przymierzam się do wymiany sędziwego LaserJeta 1100 na urządzenie
    wielofunkcyjne klasy SOHO. Do tej pory drukowałem mało, ok. 2000 stron
    rocznie, jednorazowo po kilka-kilkanaście stron, nie zapowiada się, żeby
    wzrost liczby stron by dramatyczny w przewidywalnej przyszłości, ale
    chciałbym mieć coś lepszego:
    * laser kolorowy z duplexem; plujka nie wchodzi w grę.
    * all in one: druk, skan, fax, xero
    * połączenie LAN, do tego wszystkie w/w funkcje powinny być dostępne bez
    konieczności połączenia USB (np. dla skanowania)
    * cena i koszt wydruku - w granicach rozsądku. Nie muszę szukać sprzętu
    za 100 pln, ale nie chcę kupować super-kombajnu za 20k pln, nawet jeśli
    mogę to sobie wrzucić w koszty. Powiedzmy że nie chciałbym wydać więcej
    niż 2000,- chyba, że za kilkaset złotych więcej dostanę jakąś absolutną
    rewelację. Jeśli będę mógł zapłacić dużo mniej, to się ucieszę, ale
    tylko wtedy, gdy nie będzie trzeba iść na kompromisy: najważniejsze dla
    mnie to bezproblemowość, i o ile można coś przewidzieć - bezawaryjność.

    Proszę serdecznie o pomoc w wyborze.

    Na razie przyglądałem się Canonowi i-SENSYS MF8550Cdn; podobne
    monochromatyczne urządzenia używałem w pracy i - poza możliwością
    skanowania tylko przez USB lub do maila - była to najfajniejsza kopiarka
    i drukarka z którą miałem do czynienia. Mam jednak ograniczone
    doświadczenie w tym zakresie, pewnie można wybrać i lepiej i taniej.

    Z góry dziękuję za pomoc
    --
    Krzysztof Okoń

  • 2. Data: 2015-03-08 21:50:48
    Od: " 666" <...@...6>

    Jestem na podobnym etapie i najbardziej interesuje mnie 3-letnia gwarancja (na dziś
    chyba tylko Brother?), ponieważ każde bez
    wyjątku urządzenie wielofunkcyjne (laser mono) psuło mi się około drugiego roku.
    A to zasilacz padł (Lexmark), a to toner się rozsypuje (Panasonic, ale toner
    zamiennik), a to druk blady (Samsung), a to papier
    wciąga (inny Samsung).
    Urządzenie Dell C1765NF mi się podoba (niezłe recenzje na amazon.co.uk, tanie
    zamienniki), ale ma chyba tylko rok gwarancji?
    HP LaserJet Pro 200 Color M276n sporo droższy.
    Na kolorze to imho tylko zamienniki, na oryginały mało kogo stać (komplet przewyższa
    cenę urządzenia).

    -----

  • 3. Data: 2015-03-09 17:55:15

    www.ebay.pl/itm/161555918196
    Niestety nie odpowiada na maile z pytaniem o wysyłkę do Polski.
    A myśmy ich w 1940 przed Niemcami obronili ;-))

    -----