  • 1. Data: 2015-03-08 20:03:35
    Temat: Wirtualny kabel HDMI
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    No dobra, chyba poległem. Wygląda na to, że mój na wskroś intelowski DELL
    Inspiron jest jeszcze zbyt mało intelowski dla technologii Wi-Di.
    Przynajmniej tak mi dają do zrozumienia rozmaite intelowskie narzędzia,
    sprawdzające intelskość mojej - za przeproszeniem - platformy (Core i3 z
    Windows 7). W każdym razie nie mogę zestawić tego połączenia z LG Smart TV,
    podczas gdy robi to bez problemu nieco nowsze Lenovo syna a także (z lekkimi
    problemami) tablet z Androidem z Biedronki. Zatem pytanie jest takie: czy
    istnieje (a jeśli tak, to czego szukać) takie ustrojstwo, które
    "ubogaciłoby" mój komputer: podłączałoby się toto do wyjścia HDMI w
    laptopie, a ono już dalej wykorzystując technologię Miracast łaczyłoby się
    się bezprzewodowo z odbiornikiem TV, transmitując do niego obraz i dźwięk z
    laptopa? Jest w ogóle takie cóś?

    JoteR

  • 2. Data: 2015-03-08 20:17:20
    Temat: Re: Wirtualny kabel HDMI
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 08/03/2015 19:03, JoteR wrote:
> [...]
    > się bezprzewodowo z odbiornikiem TV, transmitując do niego obraz i dźwięk z

    Nie jestem pewien czy dobrze zrozumialem ale sprawdz czy to da rade?
    http://www.wdc.com/en/products/products.aspx?id=1270

  • 3. Data: 2015-03-08 21:21:55
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "2late" napisał:

    > Nie jestem pewien czy dobrze zrozumialem ale sprawdz czy to da rade?
    > http://www.wdc.com/en/products/products.aspx?id=1270

    Nie, to tylko odtwarzacz składowanych gdzieś plików. Ja potrzebuję coś, co
    potrafi bezprzewodowo przesłać obraz z komputera na TV w przypadku, gdy ten
    PC nie chce obsłużyć Wi-Di.

    JoteR

  • 4. Data: 2015-03-08 22:43:56
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 08/03/2015 20:21, JoteR wrote:

> [...]
    > potrafi bezprzewodowo przesłać obraz z komputera na TV w przypadku, gdy ten

    Nie wiem czy jest to tam napisane ale obsluguje to miracast i wi-fi.

  • 5. Data: 2015-03-09 06:58:20
    Od: Robert Winkler <n...@n...org>

    W dniu 2015-03-08 o 20:03, JoteR pisze:
> [...]
    > się się bezprzewodowo z odbiornikiem TV, transmitując do niego obraz i
    > dźwięk z laptopa? Jest w ogóle takie cóś?

    Oczywiście masz zainstalowany odpowiedni sterownik na tym DELLu?

    https://downloadcenter.intel.com/download/24692/Inte
    l-Pro-WiDi-Software-for-Windows

    /Robert

  • 6. Data: 2015-03-09 08:17:03
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Robert Winkler" napisał:

    > Oczywiście masz zainstalowany odpowiedni sterownik na tym DELLu?

    Oczywiście nie. Jak twierdzi Intel(R) WiDi Update Tool, mój system
    potrzebuje:

    1. Intel(R) PROSet/Wireless Software and Drivers for Windows 7 v 16.11.0
    O.K., tu nie ma problemów, ale nawet położenie najnowszej wersji 17.14.0 nic
    nie daje.

    2. Intel(R) HD Graphics Driver for Windows 7 v 8.15.10.2827
    No i tu jest problem - pomijając już niekonsekwentną numerację - narzędzie
    samo nie potrafi zainstalować tego sterownika (Graphic component instalation
    failed), każe zainstalować je ręcznie podając link, pod którym znajduję
    tylko radosny komunikat: "This computer does not meet the Intel(R) WiDi system
    requirements". Najnowszy sterownik, który daje się zainstalować ze strony
    Intela, to 15.22.54.64.2622, próba zainstalowania 15.28.23.64.4101 kończy
    się fiaskiem.

    3. Intel(R) Wireless Display Software for Windows v 3.0.13.0
    O.K., postawione, ale próby "skanowania w poszukiwaniu w poszukiwaniu
    adapterów" kończą się komunikatem "Nie wykryto żadnych adapterów". Wersja
    4.2.21.0 nie daje się postawić z powodu "Ta platforma nie jest kompatybilna
    z produktem Intel WiDi"

    Na wszelki wypadek postawione jest też Intel(R) My WiFi Dashboard Software w
    celu ręcznego włączania funkcji WiFi-Direct.

    Mam dziwne przeczucie, że postawienie na tym laptopie Windows 8.1 też nic by
    nie dało, dlatego zacząłem się rozglądać za jakąś zewnętrznną protezą
    sprzętową.

    JoteR

  • 7. Data: 2015-03-15 14:20:04
    Od: "Kamil" <k...@t...pl>

    Użytkownik "JoteR" napisał:

    > łaczyłoby się się bezprzewodowo z odbiornikiem TV, transmitując do niego obraz
    i dźwięk ...

    Daawno temu miałem videoseder. Podłączało się go do karty graficznej
    (audio+video), a on nadawał w pasmie UHF. Teraz pewnie musiał byś przejść na
    multiplex :)

    Pzdr