  • 1. Data: 2013-04-06 15:10:04
    Temat: andzroid z soczewka aparatu na gorze a nie na pleckach
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    jestem niemal pewien ze kiedys widzialem przynajmniej
    jeden model u jakiegos duzego producenta ale za cholere
    nie umiem go znalezc, ktos moze kojarzy czy i jakie
    smartfony z androidem maja kamere na gorze a nie z tylu

  • 2. Data: 2013-04-06 20:58:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 6 Apr 2013 14:10:04 +0100, m4rkiz napisał(a):
    > jestem niemal pewien ze kiedys widzialem przynajmniej
    > jeden model u jakiegos duzego producenta ale za cholere
    > nie umiem go znalezc, ktos moze kojarzy czy i jakie
    > smartfony z androidem maja kamere na gorze a nie z tylu

    I do czego mialoby to sluzyc - do fotek w bok ?

    bo zazwyczaj fotograf chce patrzyc w ekran.

    J.

  • 3. Data: 2013-04-06 22:22:31
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > I do czego mialoby to sluzyc - do fotek w bok ?
    > bo zazwyczaj fotograf chce patrzyc w ekran.

    przeciez obraz z aparatu niekoniecznie musi pokrywac
    calosc ekranu, wyswietlenie go na polowie w 'normalnej'
    pozycji tez jest mozliwe (jak to zazwyczaj sie dzieje
    w momencie wykorzystania przedniej kamerki)

    ale im bardziej szukam tym bardziej nie widze wiec
    zakladam ze jednak cos mi sie pomylilo

  • 4. Data: 2013-04-07 20:17:20
    Od: Kamikazee <n...@n...pl>

    W dniu 2013-04-06 15:10, m4rkiz pisze:
> [...]
    > duzego producenta ale za cholere
    > nie umiem go znalezc, ktos moze kojarzy czy i jakie smartfony z androidem

    Sony J ma dodatkową kamerę z przodu.

  • 5. Data: 2013-04-07 22:16:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
> [...]
    > jakiegos duzego producenta ale za cholere
    > nie umiem go znalezc, ktos moze kojarzy czy i jakie smartfony z androidem

    Niezbyt precyzyjnie się wypowiadasz... co to znaczy "na górze"?

    Chcesz kamerkę na górnej krawędzi telefonu, gdzie jest też
    jack do słuchawek?

    Czy może z przodu telefonu, ale wtedy nie rozumiem pytania,
    bo wszystkie smartfony mają kamerkę z przodu właśnie do
    telekonferencji/video rozmów (Skype, Facetime, itp).

  • 6. Data: 2013-04-07 23:03:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 7 Apr 2013 15:16:18 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Czy może z przodu telefonu, ale wtedy nie rozumiem pytania,
    > bo wszystkie smartfony mają kamerkę z przodu właśnie do
    > telekonferencji/video rozmów (Skype, Facetime, itp).

    Wszystkie nie, badania rynkowe wykazaly ze klienci maja w **
    telekonferencje i nie chca przeplacac za niepotrzebna kamere.

    J.

  • 7. Data: 2013-04-07 23:50:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Wszystkie nie, badania rynkowe wykazaly ze klienci maja w **
    > telekonferencje i nie chca przeplacac za niepotrzebna kamere.

    OK, poprawię się - wszystkie dobre, czyli te z górnej półki...
    A zatem kolega nie szukałby jak igły w sianie takiego z kamerką
    "u góry" jeśli chodziłoby mu o kamerkę z przodu ekranu...
    Czyżby więc chodziło mu o kamerkę patrzącą do góry ? :-)))

  • 8. Data: 2013-04-08 00:08:16
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > OK, poprawię się - wszystkie dobre, czyli te z górnej półki...

    Tak, Sony Xperia miro jest z pewnością telefonem "z górnej półki".
    Muszę poinstruować dzieciaka, że na noc ma go odkładać wyżej.

    JoteR

  • 9. Data: 2013-04-08 00:11:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message

    > Tak, Sony Xperia miro jest z pewnością telefonem "z górnej półki".
    > Muszę poinstruować dzieciaka, że na noc ma go odkładać wyżej.

    A Ty znowu, biedaku, nie zrozumiałeś sensu przekazu? Przykre...

  • 10. Data: 2013-04-08 00:17:20
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > A Ty znowu, biedaku, nie zrozumiałeś sensu przekazu? Przykre...

    Wydurniłeś się jak zwykle i chcesz grubiaństwem przykryć swoją wpadkę?
    Śmieszne...

    JoteR