  • 1. Data: 2013-04-02 22:10:32
    Temat: ani widu, ani słychu
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Czy może mnie Ktoś podać taki adres e-mailowy, na który mógłbym napisać do
    NC+?
    Co z tego, że napisałem formularze kontaktowe, skoro "konsultant/ci/" nie
    raczy/ą/ się odezwać w ogóle?
    Co z tego, że są podane telefony kontaktowe, skoro i tak nie sposób się
    dodzwonić?

    Racji swoich wyłuszczyć w żaden sposób nie jestem w stanie tak, żeby do
    Owych z NC+ owe dotarły?
    Ponoć miałem wyłuszczyć takie opcje i preferencje [tak programowe, jak i
    finansowe], które MNIE AKURAT będą pasować; niestety,...
    Jeszcze niedawno były formularze takie do swobodnego pisania w Cyfra+,
    jeszcze niedawno były szybkie reakcje telefoniczne; teraz zaś... z
    **automatu wręcz** słychać odpowiedź o tym, iż "wszyscy konsultanci są
    zajęci...".

    Jak to zatem jest z tym reagowaniem na przesłany 'formularz kontaktowy'? Nie
    wiadomo, 'na czym człowiek stoi': jeszcze niedawno mowa o promocjach, a
    teraz bezlitosne kwoty...
    Ani się dodzwonić, ani wysłać e-mail.

    niezadowolony klient Cyfra+ [byłej]

    Stephanos

  • 2. Data: 2013-04-03 02:09:46
    Temat: Re: ani widu, ani słychu
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik s...@p...onet.pl napisał:
    > Czy może mnie Ktoś podać taki adres e-mailowy, na który mógłbym napisać
    > do NC+?

    Zrzaszaj sie i do boju ;)

    "Na ITI Neovision może zostać nałożona kara wysokości do 10% jej
    ubiegłorocznego przychodu."

    http://www.dobreprogramy.pl/UOKiK-rozpoczal-postepow
    anie-w-sprawie-nc,Aktualnosc,40352.html

  • 3. Data: 2013-04-03 18:44:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Jeśli do Cyfry+, to: z...@c...com.pl ostatnio działało.
    Kiedyś również: p...@c...com.pl.

  • 4. Data: 2013-04-03 23:55:26
    Od: <s...@p...onet.pl>

    .pl...

    Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > Czy może mnie Ktoś podać taki adres e-mailowy, na który mógłbym napisać do
> [...]

    Dzięki; wypróbuję.

    Stephanos

  • 5. Data: 2013-04-04 07:56:21
    Od: K <...@...c>

    W dniu 02-04-2013 22:10, s...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    >
    > Jak to zatem jest z tym reagowaniem na przesłany 'formularz kontaktowy'?
    > Nie wiadomo, 'na czym człowiek stoi': jeszcze niedawno mowa o

    udalo mi sie dodzowonic po 25 minutach o 8 rano przed swietami oraz
    wczoraj po raptem kilku minutach kolo poludnia. dzis wysylam rezygnacje
    i czekam na oferte, albo faktycznie rezygnuje. maile to sobie mozesz
    pisac do kolegow, a na infolinii to sie dowiesz ze TC nie ma, ale to
    samo jest w innych kanalach (tu zacznie ci slodzic).

  • 6. Data: 2013-04-04 17:05:17
    Od: <s...@p...onet.pl>

> [...]

    Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > Czy może mnie Ktoś podać taki adres e-mailowy, na który mógłbym napisać do

    Napisałem na pierwszy - z podanych - adresów i Pani z nc+ odpowiedziała...
    Czekam, tak czy owak, na telefon od Ich Konsultanta...

    Jeszcze raz dziękuję.

    Stephanos