  • 1. Data: 2013-04-04 09:10:44
    Temat: Panasonic nagrywanie
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Model TX-P42G30E. Od czasu do czasu potrzebuję coś nagrać aby obejrzeć w
    inym czasie. Dotychczas nagrywałem na przenośnym dysku twardym 500MB
    podłączanym do gniazda USB. Ten dysk na takie jednorazowe nagrywanie jest
    zdecydowanie za duzy, kupiłem więc kartę SD HC 16MB Sony. Wkładam ją do
    gniazda SD w telewizorze i kupa. TV ją widzi jako nośnik do odtwarzania
    filmów i zdjęć czy muzy ale W Menu/Nagrywanie nie widać jej wobec czego nie
    da się jej użyć jako nośnika do zapisywania w trybie PVR.
    Wkładam ją do przejściówki SD-USB, też nie widać. W dekoderze DVBT Aiwa
    PVR nagrywa i odtwarza na niej bez problemu.
    Czy to nie za mała karta i dlatego TV nie chce jej widzieć? Dysków twardych
    o pojemności 8GB lub 4GB podłączanych przez konwerter ATA-USB też nie widać
    a na tym samym konwerterze widzi bez problemu 500GB czy też 320GB.
    Ktoś ma taki TV i nagrywa może na karcie SD? Jakiej wielkości ma być ta
    karta aby PVR był łaskaw na niej nagrywać?

    Marek

  • 2. Data: 2013-04-04 09:14:09
    Temat: Re: Panasonic nagrywanie
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Oczywiście nie 500MB czy 16MB lecz GB

  • 3. Data: 2013-04-04 11:12:01
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *4CX250* napisał(-a):

    > Jakiej wielkości ma być
    > ta karta aby PVR był łaskaw na niej nagrywać?

    Prawdopodobnie takiej karty w ogóle nie znajdziesz. W instrukcji zapewne
    masz zapisany przedział pojemności na których będzie "łaskaw" nagrywać.
    No i trzeba pamiętać, że jeśli nawet, to karta w czytniku zewnętrznym
    podłaczonym do USB, bo wyprowadzenia możliwości nagrywania na czytnik
    integralny to pewnie Panasonic nie przewidywał.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2013-04-04 11:26:43
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    > Prawdopodobnie takiej karty w ogóle nie znajdziesz. W instrukcji zapewne
    > masz zapisany przedział pojemności na których będzie "łaskaw" nagrywać.

    No właśnie nic na temat pojemności.

    > No i trzeba pamiętać, że jeśli nawet, to karta w czytniku zewnętrznym
    > podłaczonym do USB, bo wyprowadzenia możliwości nagrywania na czytnik
    > integralny to pewnie Panasonic nie przewidywał.

    I tak i nie. Bodaj w Iplexie (aplikacji dostępnej w TV) jest możliwość
    nagrywania-buforowania filmów VOD na karcie SD. Był wyraźny komunikat o
    włożeniu karty SD.
    Będę musiał pożyczyć od kogoś kartę 64GB i sprawdzić.

    Marek

  • 5. Data: 2013-04-04 11:55:38
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *4CX250* napisał(-a):

    > No właśnie nic na temat pojemności.

    Nie sprawdzałeś. Natomiast ja zadałem sobie trud, ściągnąłem instrukcję
    i znalazłem. Wprawdzie jest to napisane mniej więcej w formie
    >pojemności dysków które zostały przetestowane od ...GB do ...GB< ale
    jest.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2013-04-04 12:36:18
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Nie sprawdzałeś. Natomiast ja zadałem sobie trud, ściągnąłem instrukcję i
    > znalazłem. Wprawdzie jest to napisane mniej więcej w formie
    > jest.

    Mam dwie instrukcje. Skrócona papierowa oraz na płytce CD.
    Niby napisali w instrukcji że nagrywanie w trybie TV na dysku twardym ale w
    VOD mowa wyraźnie jest o włożeniu karty SD.
    Nie ma nic wprost o pojemności dysków _obsługiwanych_.
    To że piszą z jakimi dyskami testowali to co innego. Mam rejestrator w
    którym też piszą że testowali dyski od 320 do 2TB ale obsługuje on bez
    problemów dyski nawet 2GB. Po prostu testuje się z tym co akurat w handlu
    jest obecnie dostępne.

    Marek

  • 7. Data: 2013-04-04 12:52:05
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *4CX250* napisał(-a):

    > Nie ma nic wprost o pojemności dysków _obsługiwanych_.
    > To że piszą z jakimi dyskami testowali to co innego.

    No to dochodź się z Panasonikiem o ten niuans. W instrukcji mojego
    (starszy model) jest napisane "obsługuje od do" i nie wspominają z
    jakimi był testowany. Tak czy owak, raczej na karcie, w szczególności w
    czytniku integralnym, nic nie nagrasz. Ale próbuj, mogę się mylić.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2013-04-04 13:07:52
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > No to dochodź się z Panasonikiem o ten niuans.

    Nie o to mi chodzi żeby cos od nich wymagać. Miałem nadzieję że ktoś temat
    zna i nagrywa na SD.

    >Tak czy owak, raczej na karcie, w szczególności w czytniku integralnym, nic
    >nie nagrasz. Ale próbuj, mogę się mylić.

    Ten komunikat o włożeniu karty SD w VOD mnie skusił do prób.

    Jak się nie da, to trudno, będę nadal zapisywał na HDD. Szkoda mi tylko do
    tego celu tak ogromnej pojemności dysku marnować aby od czasu do czasu
    nagrać najwyżej na kilka dni jakiś materiał z TV. Aby można było nagrywać
    należy HDD sformatować w TV, inaczej się nie da. Po sformatowaniu w TV ani
    na innym TV, nawet tego samego modelu, ani na żadnym komputerze partycja
    jest nie widoczna, tylko na tym jednym, jedynym na którym została założona.
    Więc nawet nie mogę sobie przechować innych rzeczy na tym HDD.

    Marek

  • 9. Data: 2013-04-04 19:25:16
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote:

> [...]
    > Ktoś ma taki TV i nagrywa może na karcie SD? Jakiej wielkości ma być ta
    > karta aby PVR był łaskaw na niej nagrywać?

    A może po prostu karta jest za wolna? Miałem coś podobnego z pendrivami: tv
    odtwarzał filmy z każdego, ale (przyajmniej dla HD) zapisywać nie chciał.
    Co prawda w samsungu to wychodziło już podczas formatowania. Może
    panasłonik zapomniał o takim komunikacie błędu?

  • 10. Data: 2013-04-04 21:34:11
    Od: "zabezp" <z...@g...pl>

    W moim panasie TX-L37E30 jest wzmianka w instrukcji odysku 120GB i więcej.
    Testowałem z 80GB i tak jak piszesz, PVR go nie widzi do sformatowania,
    natomiast 320 działa bez problemu. A tak naprawdę tez by mi starczyło 16GB
    na karcie, żeby sporadycznie coś nagrać.