  • 1. Data: 2016-07-16 19:09:27
    Temat: anybody home?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Padzik serwera czy wszyscy nad morzem? ;)

    Wczoraj jechałem do Ustki to tłumy waliły nad morze.
    Egzotyczne SK, ST, SG, SL, SZA, KRA, KNT, DOL, FZ, LLU

    Korków nie było co prawda ale były męczące zmiany rytmu, przyhamowania.
    Pod obwodnicą Trójmiasta pozalewane przepusty. Zamiejscowi się
    zapędzali w kozi róg.

    --
    Piter

  • 2. Data: 2016-07-16 21:13:47
    Temat: Re: anybody home?
    Od: <4...@8...211347.invalid> (Tom N)

    PiteR w

    > Padzik serwera czy wszyscy nad morzem? ;)

    Dwóch miszczów trenuje jazde na motoczymś

    Reszta ma w d...

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2016-07-16 21:53:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    4...@8...211347.invalid wrote:

    > PiteR w

    > Dwóch miszczów trenuje jazde na motoczymś
    >
    > Reszta ma w d...

    nieźle masz rozbity odbyt, że Ci się serwer mieści

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2016-07-16 21:56:54
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Dwóch miszczów trenuje jazde na motoczymś
    >
    > Reszta ma w d...

    wakacje...na drogach luzniej od razu, mniejszy ruch w usenecie:)
    nic ciekawego:)

  • 5. Data: 2016-07-16 22:18:07
    Od: <5...@8...221807.invalid> (Tom N)

    masti w

    > nieźle masz rozbity odbyt, że Ci się serwer mieści

    masti, znowu ci się grupy pomyliły? Nikogo twoje projekcje o odbytach na pms
    nie interesują raczej.

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2016-07-16 22:20:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    5...@8...221807.invalid wrote:

    > masti w

    > masti, znowu ci się grupy pomyliły? Nikogo twoje projekcje o odbytach na pms
    > nie interesują raczej.

    to Ty o tym piszesz

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?