  • 1. Data: 2014-09-15 23:54:07
    Temat: aparat bezprzewodowy z ładowarką
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Witam!
    Ma ktoś namiar na aparat bezprzewodowy z jedną słuchawką, ale żeby byłą
    ładowarka i owa słuchawka mogła się ładować nie na bazie a w innym pokoju?

  • 2. Data: 2014-09-16 00:36:12
    Temat: Re: aparat bezprzewodowy z ładowarką
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2014-09-15 23:54, Smok Eustachy wrote:
    > Witam!
    > Ma ktoś namiar na aparat bezprzewodowy z jedną słuchawką, ale żeby byłą
    > ładowarka i owa słuchawka mogła się ładować nie na bazie a w innym pokoju?

    Gigaset (były Siemens Gigaset) ma kilka takich modeli. Mam w domu model
    A510IP - nie dość, że ma ładowarkę oddzielnie, to jeszcze obsługuje VoIP.

    Piotr

  • 3. Data: 2014-09-20 21:04:07
    Od: " 666" <...@...6>

    Mam gdzieś takiego starego Siemensa (słuchawki były co prawda dwie + jedna baza i
    jedna ładowarka).
    Poszukaj coś na amazon.de, pełno tego (z dwoma, z trzema, z czterema słuchawkami w
    komplecie).

    -----

  • 4. Data: 2014-09-25 22:39:21
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl>

    > Ma ktoś namiar na aparat bezprzewodowy z jedną słuchawką, ale żeby byłą
    > ładowarka i owa słuchawka mogła się ładować nie na bazie a w innym pokoju?

    Chcesz zestaw moich Panasoniców z ładowarkami ?