  • 1. Data: 2014-07-11 15:13:55
    Temat: Jak na koszt abonentów pokryc kraj siecia WiFi ?
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Odpowiedź: wpaść na model biznesowy WiFree UPC.
    Sprytne.
    I niegłupie.
    Ale obciach, że nie pytają o zgodę.
    Inna sprawa, czy Polaków "moja chata z kraja" warto o cokolwiek pytać.
    Tak czy inaczej po dwóch miesiącach ciężkiej walki wreszcie zabrali swoje zabłocone i
    nieproszone przeze mnie buty (jakbym brał od
    nich internet, to może byłbym wyrozumiały, ale ja do q.. nędzy zamawiałem tylko
    telefon).
    BTW może rachunki za en. el. do modemu spadną, przecież wifi prądu trochę pobiera.

  • 2. Data: 2014-07-11 15:36:08
    Temat: Re: Jak na koszt abonentów pokryc kraj siecia WiFi ?
    Od: "Ktos" <k...@n...net>

    Już samo reklamowanie tej usługi jako 'bezpłatnej *' (nawet w nazwie) jest
    IMHO dużym nadużyciem.
    To jak, jakby napisać, że wszystkie przejazdy pociągami są bezpłatne (**)
    ;
    ;
    ;
    ;
    ;
    ;
    ;
    ;
    ;
    ;
    ;
    ;
    ;
    ;
    ;
    ;
    ;

    (*) tylko dla abonentów UPC
    (**) tylko dla posłów

  • 3. Data: 2014-07-11 17:21:01
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Odpowiedź: wpaść na model biznesowy WiFree UPC.
    > Sprytne.
    > I niegłupie.
    > Ale obciach, że nie pytają o zgodę.

    Drugi, że się nie przeczyta w całości o tej usłudze. Podpowiedź - można to w
    każdej chwili wyłączyć. Reszta na stronach UPC. Ja korzystam.

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.

  • 4. Data: 2014-07-11 17:53:22
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2014-07-11 17:21, ACMM-033 pisze:

    > Podpowiedź - można
    > to w każdej chwili wyłączyć.

    Jak?

  • 5. Data: 2014-07-11 20:51:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " 666" napisał w wiadomości
    >Odpowiedź: wpaść na model biznesowy WiFree UPC.
    >Sprytne. I niegłupie.

    Nie trzeba wpadac. Na pewno ktos na to wczesniej wpadl, wystarczy
    zmalpowac

    http://www.netia.pl/fon

    Glupia sprawa - Fon jest firma hiszpanska, a tam najmniej fon spotow.

    J.

  • 6. Data: 2014-07-11 23:00:14
    Temat: Re: Jak na koszt abonent?w pokryc kraj siecia WiFi ?
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-07-11 15:36, Ktos pisze:
    1/ kodowanie!
    2/ wróć do gimnazjum, nauczysz się cytować

  • 7. Data: 2014-07-13 10:50:28
    Od: a...@g...pl

    666 wrote:

    > Odpowiedź: wpaść na model biznesowy WiFree UPC.

    netia
    orange

    robią to samo.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 8. Data: 2014-07-13 18:52:40
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@s...spam.spam.com> napisał w wiadomości

    > Jak?

    Powiem tak - nie wycinaj akurat tego, co wskazuje na odpowiedź, a dowiesz
    się, gdzie. Cóż, ja byłem w stanie odżałować z pasma 2.5Mbps (ale
    przeczytaj, co o tym piszą), ale skoro ktoś nie chce, to i na mieścienie
    dostanie. A ja sobie w Markach korzystałem na śmiardfonie :P
    Tu nawet gugla nie trzeba, szukarka do ręki i jadziem...

  • 9. Data: 2014-09-30 06:51:42

    IMHO przez BOK.

    -----

  • 10. Data: 2014-10-01 10:32:19
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2014-09-30 06:51, 666 pisze:
    > IMHO przez BOK.

    Zgadza się. Logując się przez 192.168.0.1 do routera się nie da. Ale jak
    się zadzwoni do BOK, to po paru minutach router się zresetuje, a po
    restarcie już nie będzie tej funkcji.