  • 1. Data: 2009-01-31 16:35:08
    Temat: Da się oszukać Simplusa!
    Od: X <r...@o...pl>

    Można dzwonić na stacjonarne wykupując za 5EUR rozmowy na cały świat w
    tym na stacjoanrne do Polski. Do tego trzeba wybrać na 30dni w Simplusie
    lokalny nr dostepowy odpowiedniego operatora u którego kupiło sie limit
    5EUR i można dzwonić za ok.(5gr/min. z wyranym nr dostępowym+
    0.021EUR/min czyli 9gr)=14gr/min. Do tego należy dodać koszt 2,50 za
    numer dostępowy Simplusa podzielony liczba wydzwonionych minut w
    miesiącu. Przykładowo dzwonimy 50 minut na rózne nry stacjonarne
    (wychodzi 5gr). Razem około 19-20groszy za minutę połączenia na
    wszystkie numery stacjonarne w Polsce i tylko parę groszy więcej za
    połączenia na stacjonarki w całej Europie. Jednak da się oszukać
    zdzierców. Nie płacimy 60gr/min. na stacjoanrki w Simplusie tylko ok.20gr:)

  • 2. Data: 2009-02-01 13:04:01
    Temat: Re: Da się oszukać Simplusa!
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    X pisze:
    > Można dzwonić na stacjonarne wykupując za 5EUR rozmowy na cały świat w
    > tym na stacjoanrne do Polski. Do tego trzeba wybrać na 30dni w Simplusie

    "Oszukiwać" oznacza działanie bezprawne. Ty natomiast podałeś sposób
    pomysłowego korzystania z oferty.

    ALex

  • 3. Data: 2009-02-01 16:47:20
    Od: X <r...@o...pl>

    Użytkownik X napisał:
> [...]
    > połączenia na stacjonarki w całej Europie. Jednak da się oszukać
    > zdzierców. Nie płacimy 60gr/min. na stacjoanrki w Simplusie tylko ok.20gr:)

    Czyżby Simplus nie widział że jeśli nie chce zarobić 20gr/min.na
    stacjonarne to nie zarobi też 60gr/min.?

  • 4. Data: 2009-02-02 07:27:21
    Od: "Piotr M " <h...@g...pl>

    X <r...@o...pl> napisał(a):

    > 5EUR i można dzwonić za ok.(5gr/min. z wyranym nr dostępowym+
    0.021EUR/min czyli 9gr)=14gr/min.

    to żeś dał tyłul wątku niczym redaktor z onetu :-) a jeśli chodzi o ścisłość
    to możesz jeszcze więcej "oszukać" simplusa i dzwonić na stacjonarki nie za
    2.1 &#8364; centa tylko całkowicie za darmo (300min tygodniowo). Myślałem że news
    dot stawki na komórki polskie, jakieś pół roku temu taka była w nonoh ale
    niestety.

  • 5. Data: 2009-02-05 09:23:34
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Czy w simplusie jest usługa Swojaki czy jakoś tak?
    Wtedy masz do 30 numerów po 11 gr./min + 1 zł/mies. za numer.
    No ale tylko krajowe i w plusie.

    -----

    > Można dzwonić na stacjonarne wykupując za 5EUR rozmowy na cały świat w tym na
    stacjoanrne do Polski.
    > Do tego trzeba wybrać na 30dni w Simplusie lokalny nr dostepowy odpowiedniego
    operatora u którego kupiło sie limit 5EUR i można dzwonić za ok.=14gr/min.

  • 6. Data: 2009-02-06 12:42:05
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > zdzierców. Nie płacimy 60gr/min. na stacjoanrki w Simplusie tylko ok.20gr:)
    ale po co to wszystko? nie lepiej polamac sim, wywalic do kibla i wziac dowony
    inny np TT albo orange GO i tam masz normalnie 20gr (w TT z uwzglednieniem
    pakietow bezterminowych i doladowan promocyjnych x2 to nawet taniej)