  • Data: 2012-08-18 16:04:37
    Temat: [asm] fwait
    Od: " kenobi" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czytałem troche ale nie moge tego poki co jasno
    zczaić: jakie sa zasady używania fwaita - z tego co
    zrozumialem (acz nie jestem pewien) kod cpu i fpu
    wykonuje sie równolegle (?) - to troche dziwne
    bo jakos wspomina sie o tym ale nie mowi sie o tym
    duzo - w tym sensie ze fpu zwykle zostaje z tyłu (?)
    i fwaita nalezy zalaczac przed tym miejscem gdzie
    cpu chce uzyc wartosci wyprodukowanej przez kod fpu (?)

    mocno niejasne sa te kwestie - np na ile to sie wykonuje
    rownolegle (czy rzeczywiscie) i jak to jest [czy moze
    tylko jednak pojedyncze instrukcje fpu sie wykonuja rownolegle,
    bo samo dekodowanie juz nalezy do cpu :/)