  • 1. Data: 2010-08-19 14:05:18
    Temat: atmega32A uwalony pin RESET
    Od: "wilkxt" <w...@w...pl>

    Witam
    Nie mogłem zaprogramować atmeg32A (25 sztuk, drugie 25 poszło bez problemu)
    przez ISP, udalo sie przez JTAG, okazało się że pin RESET nie reaguje na
    masę lub jest zwarty do masy na stałe (3 sztuki, te sie programowały ale
    progra nie startował i mozna je bylo programować bez podpinania lini
    resetu), miał ktos podobny problem, wyczytałem że pin reset nie ma ocgrony
    ESD wewnątrz i przyanzm że dotykalem paluchami tego pinu, ale czy on jest aż
    tak czuły, że mógł przez to się uwalić? Wczesniej robiłem atmegi 16l i 8L i
    nigdy cos takiego sie nie przytrafiło.

    Tomek W

  • 2. Data: 2010-08-19 18:23:02
    Temat: Re: atmega32A uwalony pin RESET
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 19.08.2010 16:05, wilkxt pisze:
> [...]
    > przez ISP, udalo sie przez JTAG, okazało się że pin RESET nie reaguje na

    A sprawdzałeś fuse'y? Szczerze mówiąc to nie widziałem jeszcze
    uszkodzonej atmegi a ludzie z roku robili im różne straszne rzeczy.

    Michoo

  • 3. Data: 2010-08-20 06:03:37
    Od: "wilkxt" <w...@w...pl>

    > A sprawdzałeś fuse'y? Szczerze mówiąc to nie widziałem jeszcze uszkodzonej
    > atmegi a ludzie z roku robili im różne straszne rzeczy.

    ja już wszystko sprawdziłem, fusebity są ok, tak jak pisałem atmegi nie
    reaguja na zmiane stanu na pinie reset

    Pozdrawiam
    Tomek W