  • 1. Data: 2012-06-20 11:58:23
    Temat: auto 4-5 os. + VAT + mandat?
    Od: RD <r...@g...com1>

    Witajcie,

    Szukam auta od 4 do 5 os. z możliwością odliczenia podatku VAT
    (ciężarowy).
    Ma służyć w firmie jako małe auto dostawcze, czasami z potrzebą
    przewiezienia ekipy 4 - 5 os.

    Czy znajdę coś takiego na rynku?

    Przy okazji - jakie konsekwencje grożą za zamontowanie kanapy w aucie
    ciężarowym? Oczywiście mam tu na myśli głównie kontrole drogowe.
    Znalazłem oferty aut ciężarowych z odliczeniem VAT, z tylną kanapą,
    która została zdemontowana.

    Firma przewozi codziennie towary, często ludzi do pracy, ale nie jest
    potrzebne żadne duże gabarytowo auto typu bus - stąd pytania jak wyżej.

    Pozdr,
    Rafał

  • 2. Data: 2012-06-20 12:23:21
    Temat: Re: auto 4-5 os. + VAT + mandat?
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    RD nabazgrał(a):

> [...]
    > (ciężarowy).
    > Ma służyć w firmie jako małe auto dostawcze, czasami z potrzebą

    Navara ?

  • 3. Data: 2012-06-20 12:27:08
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2012-06-20 12:23, Chris pisze:
    > RD nabazgrał(a):

    > Navara ?

    To nie jest małe auto dostawcze ;-)

    Dużo pali, części droższe, no i nie jest małe. Tak samo pomysły typu
    L-200 i podobnie.

    Zadowoliłbym się czymś w stylu caddy, berlingo i podobne, ale niestety
    jeśli 4-5 os. to bez VAT i na odwrót...

    Stąd też pytanie o tę kanapę ;-)

  • 4. Data: 2012-06-20 12:37:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 20 Jun 2012 11:58:23 +0200 osobnik zwany RD wystukał:

> [...]
    > ciężarowym? Oczywiście mam tu na myśli głównie kontrole drogowe.
    > Znalazłem oferty aut ciężarowych z odliczeniem VAT, z tylną kanapą,

    jeśli przewozisz więcej osób niż masz DR to mandat
    do tego mozesz się spodziewać wizyty Urzędu Skarbowego z podatkiem i karą

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2012-06-20 13:42:14
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    RD nabazgrał(a):

    > To nie jest małe auto dostawcze ;-)

    Duże tez nie jest :) a z zabudową może być dostawczakiem :)

    > Dużo pali, części droższe, no i nie jest małe. Tak samo pomysły typu
    > L-200 i podobnie.

    Dużo pali :) MAły to nie jest RAM 1500 :)

    > Zadowoliłbym się czymś w stylu caddy, berlingo i podobne, ale niestety
    > jeśli 4-5 os. to bez VAT i na odwrót...

    Caddy mamy w firmie ale nie ma opcji 4-5 os.

    > Stąd też pytanie o tę kanapę ;-)

    Chyba nic nie znajdziesz .... chyba że stary polonez ale to już wielkośc
    navary albo l-200 :)

  • 6. Data: 2012-06-20 14:20:53
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-06-20 12:37, masti pisze:
    > Dnia pięknego Wed, 20 Jun 2012 11:58:23 +0200 osobnik zwany RD wystukał:
    > jeśli przewozisz więcej osób niż masz DR to mandat

    w jakiej wysokości?

    > do tego mozesz się spodziewać wizyty Urzędu Skarbowego z podatkiem i karą

    niby dlaczego? przecież auto jest ciężarowe, dołożeniem siedzeń nie
    zrobił z niego osobówki- na 'pace' może wozić co tylko chce, IMO jedynie
    mandat za dodatkowe osoby w aucie siedzące na czymś wmontowanym

    Lukasz

  • 7. Data: 2012-06-20 14:24:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 20 Jun 2012 14:20:53 +0200 osobnik zwany Lukasz
    wystukał:

> [...]
    > zrobił z niego osobówki- na 'pace' może wozić co tylko chce, IMO jedynie
    > mandat za dodatkowe osoby w aucie siedzące na czymś wmontowanym

    podejrzenie oszustwa. Nienależne odliczenie VAT itd. Na czym się skończy
    to nie wiem ale co przetrzepią to ich.

    Do tego w razie wypadku i obrażeń przewożonych osób w sposób niezgodny z
    konstrukcją pojazdu ...

  • 8. Data: 2012-06-20 16:01:18
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-06-20 14:24, masti pisze:
    > podejrzenie oszustwa. Nienależne odliczenie VAT itd. Na czym się skończy
    > to nie wiem ale co przetrzepią to ich.
    A kto poinformuje US? Policja? :-D

    Maciek

  • 9. Data: 2012-06-20 16:24:47
    Od: "MCV" <a...@i...net.pl>

    > A kto poinformuje US? Policja? :-D
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Maciek

    tak - policja sporzadzi notatke

  • 10. Data: 2012-06-20 16:40:39
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2012-06-20 11:58, RD pisze:
> [...]
    >
    > Szukam auta od 4 do 5 os. z możliwością odliczenia podatku VAT (ciężarowy).
    > Ma służyć w firmie jako małe auto dostawcze, czasami z potrzebą

    vito