  • 11. Data: 2012-12-17 20:04:17
    Temat: Re: auto na okazjnalne dojazdy
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2012-12-17, dddddd <n...@w...pl> wrote:
    > nawet nowe auto nie da ci gwarancji nierozkraczenia w trasie, a ty
    > chcesz to w aucie za 4000zł? :P
    > ee, tak źle by pewnie nie było, stał u mnie pod domem kiedyś trup
    > którego brałem właśnie w razie awarii innego i jeździł- przy czym przed
    > takim 'garażowaniem' był normalnie przeze mnie eksploatowany i doinwestowany

    Tego tez sie obawiam. 2 zimy temu ŚP. Polo po 3 tygodniach zimy wprocilo
    na lawecie (na szczescie wtedy tylko 50km). Szlag wtedy trafil m in. przewody
    WN.

    > i to jet chyba najlepsza rada, do 5000zł doliczyć musisz OC, przegląd,
    > naprawy, a to już faktycznie wystarczy na dwa lata wypożyczeń...

    Hmm, nigdy nie korzystalem z takich instytucji. Czy one przewidują np, że
    wypozycze sobie auto w miescie A a zostawie kilkaset km dalej w miescie B
    a za 2-3 tygodnie chcialbym zapakowac manatki w miescie B i dojechac z
    powrotem do domu w A? :)

    --
    WildS

  • 12. Data: 2012-12-17 20:20:04
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "WildS" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > wypozycze sobie auto w miescie A a zostawie kilkaset km dalej w miescie B
    > a za 2-3 tygodnie chcialbym zapakowac manatki w miescie B i dojechac z

    Tak w sieciowych wypożyczalniach istnieje taka możliwość, ale za dodatkową
    opłatą.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 13. Data: 2012-12-17 21:44:53
    Od: "adam" <a...@a...pl>

    > Nie zależy mi na gadżetach, byle miał poduszke powietrzną, ABS i
    > najlepiej klimatyzację, szyby i inne pierdoly moze miec nawet na korbę.
    >
    > Teraz najaważniejsze kryterium (z uwagi na rzadkie wykorzystywanie) -
    > cena.
    > Chciałbym wydać nie wiecej niz 4-5kPLN netto. Nie wiem jak teraz z vatem
    > jest ale mam DG wiec moglbym na firme kupic.
    >
    > Spodziewana żywotność zakupu bez awarii zagrazajacych rozkraczeniem sie
    > w trasie - co najmniej 2 lata.

    Moze poszukaj jakiejs toyoty '92-'94 mimo ze bedzie miala pewnie z 400 tys
    przejechane to jeszcze pare km zrobi.
    Bardzo mozliwe ze w miare bezawarynie. Oczywiscie o klimie, poduchach czy
    ABS zapomnij.
    Pzdr
    Adam

  • 14. Data: 2012-12-18 00:29:00
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-12-18 00:30, Staszek Sosenko pisze:

    > Unikać ogólnie czy tylko z gazem? Bo wizja połączenia LPG II gen. z KE
    > Jetronikiem jest mi znana i faktycznie nie polecam. Jednak ten silnik
    > urzekł mnie tym, jak "gada" ;) Marzy mi się doskonale utrzymane 90 lub
    > Coupe z 2.3 pod maską - najlepiej 7A, ale NG też by obleciał. Dla samego
    > dźwięku!

    Zgoda to gada niesamowicie, LPG to już porażka kompletna, a jak kogoś
    stać jeździć tym paliwożłopem to dlaczego nie. :)

    Lewis

  • 15. Data: 2012-12-18 00:30:38
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu>

> [...]

    urzekł mnie tym, jak "gada" ;) Marzy mi się doskonale utrzymane 90 lub
    Coupe z 2.3 pod maską - najlepiej 7A, ale NG też by obleciał. Dla samego

    # Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
    # 4 kółka: '96 Citroen ZX 1.4 #
    # 2 kółka: '93 Suzuki GS 500 #
    # staszek <tumabyćmałpa> sosenko <tumabyćkropka> pl #