  • 1. Data: 2010-06-03 19:33:35
    Temat: automatyki do bramy - super power jack:)??
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    witam,
    może ktoś z grupowiczów bawił się wynalazkami z allegro? uprzedzając
    odpowiedzi, odpiuść i dołóż do lepszej - instaluje takie rzeczy na codzień,
    ale wykombinowałem że założę jakieś otwieranie do bramy na działce gdzie
    bywam raz na tydzień w sezonie, nie ma tam nic oprócz trawy i drzewek w
    dodatku na wsi mnie nikt nie zna i nie wiem jak długo to tam będzie:)
    oczywiście chciałbym nice'a - możnaby jakiś moduł sms jakby kable ucieli
    itp... tyle że nice nawet z moimi rabatami kosztuje tyle, że wole nie
    ryzykować...

    pytanie - może ktoś miał w rękach siłowniki super power jack? cena śmieszna
    jak za tego typu urządzenie... pytanie czy na sporadyczne otwieranie to
    wytrzyma? zastanawiam się od czego wziąć elektronikę do tego, bo widzę, że
    to cudo ma wbudowane krańcówki i pewnie na samych ciężko polegać, stąd
    przydałoby się sterowanie amperometryczne, elmes nie robi dla skrzydłówki,
    może są jakieś udziwnione moduły które można zastosować?
    pozdrawiam
    Michał