  • 1. Data: 2013-09-17 18:07:52
    Temat: bark iskry na świecach - ZZR 600 95r
    Od: Bender <b...@b...com>

    Cześć,

    Jak w tytule brak jest zapłonu. Raczej mało prawdopodobne, że padły
    totalnie wszystkie świece.

    Pożyczyłem od kumpla moduł zapłonowy , jest napięcie na cewkach .
    Zastanawiam się nad czujnikiem położenia wału. Pomiar oporności pokazuje
    470 Ohm. Czy to prawidłowy pomiar ?

    Jakieś pomysły co jeszcze i jak powinienem sprawdzić ?

    Z góry dzięki za pomoc.
    Pozdrawiam
    Sławas

  • 2. Data: 2013-09-17 21:59:56
    Temat: Re: bark iskry na świecach - ZZR 600 95r
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 września 2013 18:07:52 UTC+2 użytkownik Bender napisał:

    > Jak w tytule brak jest zapłonu. Raczej mało prawdopodobne, że padły
    > totalnie wszystkie świece.
    Malo wiesz o swiecach :)
    Tester iskry tez nic nie pokazuje?

    > Zastanawiam się nad czujnikiem położenia wału. Pomiar oporności pokazuje
    > 470 Ohm. Czy to prawidłowy pomiar ?
    Sprawdz w serwisowce.
    Bardziej niz pad czujnika obstawialbym jakis urwany kabelek do lub z modulu.

    --
    pzdr, dr
    1000/525/400