  • 1. Data: 2013-09-21 18:02:29
    Temat: kawasaki kx 65 olej w silniku!
    Od: kamil0199 <koza36@_NOSPAM_op.pl>

    Witam. Posiadam cross-a marki kawasaki kx 65 z 2009r. Chciałem się zapytać
    jaki olej jest najlepszy do tego motocykla, a także poszukuję osoby, która
    ma części do tego modelu. Kupię osłonę sprzęgła (chodzi mi o cały dekiel,
    który znajduje sie obok hamulca nożnego) lub!! oczko, które pokazuje ile
    jest oleju. Proszę o odp Z góry dziękuje i pozdrawiam ;))

  • 2. Data: 2013-09-21 19:26:29
    Temat: Re: kawasaki kx 65 olej w silniku!
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "kamil0199" <koza36@_NOSPAM_op.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > o cały dekiel, który znajduje sie obok hamulca nożnego) lub!! oczko,
    > które pokazuje ile jest oleju. Proszę o odp Z góry dziękuje i

    Tu cos jest:
    http://allegro.pl/kawasaki-kx-65-czesc-kola-cylinder
    -zaplon-skrzynia-i3541065475.html

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2013-09-21 21:40:51
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-09-21 19:26, Grzybol pisze,rzeczowo bez bluzgów:

    > Tu cos jest:
    > http://allegro.pl/kawasaki-kx-65-czesc-kola-cylinder
    -zaplon-skrzynia-i3541065475.html

    WTF??