  • 31. Data: 2013-09-17 19:34:17
    Temat: Re: bez stacji
    Od: "Zdzichu" <s...@g...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    news:l1a48f$a6$1@mx1.internetia.pl...

    > Może na całość odpowiada :-)

    > Nie należy łamać linii. Pisałem już dlaczego

    Stary nie dyskutuj z nimi, wracaj robić mi lody, nikt tak dobrze mi nie
    robił jak ty. A oni i tak cię nie docenią. Przynajmniej do czasu kiedy i im
    zrobisz.

    Zdzichu

  • 32. Data: 2013-09-17 21:12:33
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 17 września 2013 07:09:34 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Sun, 15 Sep 2013 13:36:13 -0700 (PDT), k...@g...com

    > Czekaj kogutku - ale gdzie tu sens i logika ?
    >
    > Kto, komu i za co placi ?
    >

    > Orlen ma placic wysoki czynsz w zamian za prawo zatrudnienia pociotkow
    >
    > GD na dobrze platnych stolkach ?
    >

    > J.

    Liczy się możliwość stworzenia kilku fikcyjnych etatów dla swoich. Za resztę zapłaci
    ten pan i tamta pani. Tłumaczyć dalej czy zaczynasz ogarniać?

  • 33. Data: 2013-09-17 23:02:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 Sep 2013 12:12:33 -0700 (PDT), k...@g...com

    > Liczy się możliwość stworzenia kilku fikcyjnych etatów dla swoich. Za resztę
    zapłaci ten pan i tamta pani. Tłumaczyć dalej czy zaczynasz ogarniać?

    Tlumaczyc.
    Z ktorej strony ci swoi, i w imie czego mieliby byc zatrudniani w taki
    sposob ?

    J.

  • 34. Data: 2013-09-18 00:47:40
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 17 września 2013 23:02:46 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >

    > Tlumaczyc.
    >
    > Z ktorej strony ci swoi, i w imie czego mieliby byc zatrudniani w taki

    Bo potrzebują pieniądze to tak będą zatrudniani. To chyba oczywiste. Duża spółka nie
    może tak sobie dać komuś pieniądze. Zaraz się by ktoś przyczepił. Pismak jakiś na
    przykład. Ale może dać zarobić. Zbuduje nikomu niepotrzebne stanowisko pracy. I ten
    ktoś będzie tam zatrudniony. W skalo spółki taka inwestycja przyniesie straty w
    wysokości 0,000000001% albo i mniejsze. W PRL działał dokładnie ten sam mechanizm.
    cel był jednak szczytniejszy. Sport był amatorski. Ale żeby jakiś sportowiec miał
    osiągnięcia to musiał dużo trenować. Tylko jak miał pogodzić treningi z pracą. Prosty
    sposób wymyślono. Sportowcy mieli etaty w fabrykach. Oczywiście nikt ich w tych
    fabrykach na oczy nie widział.

  • 35. Data: 2013-09-18 07:26:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 Sep 2013 15:47:40 -0700 (PDT), k...@g...com
> [...]
    > Zbuduje nikomu niepotrzebne stanowisko pracy. I ten ktoś będzie tam
    > zatrudniony. W skalo spółki taka inwestycja przyniesie straty w

    Kogutku, ale troche logiki.

    Jesli wielka spolka potrzebuje kogos zatrudnic, to sobie tworzy
    stanowisko. Inspektora, referenta, analityka, asystenta, czy co tam
    sobie wymysli. Nie musisz do tego kupowac kosztownej stacji.
    Moze mianowac piatego zastepce dla kierownika figuranta na istniejacej
    stacji. Albo wydzierzawic mu jedna z posiadanych stacji za pol ceny.
    Albo kupic nowa, ale najtansza. Albo zatrudnic syna dyrektora GD - ale
    wtedy jak im GD sprzeda tanio :-)
    Albo w uczciwym przetargu wygrac - jak widac byloby taniej.

    A tu jak sie juz doszukujesz, to raczej szukaj w GD. Powola sie
    pociotka kogos z Orlenu na stanowisko ... regionalnego koordynatora
    d/s stacji, i nikt nie bedzie mogl narzekac na przerost urzednikow, bo
    jego dzial jako jedyny przynosi wyrazny zysk :-)

    J.