  • 1. Data: 2013-09-14 17:35:12
    Temat: Elf Total i Mobil w Biedronie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    10W40 4L za 68zł

    Zgadnijcie, który najszybcej zniknął? :)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 2. Data: 2013-09-14 17:36:12
    Temat: Re: Elf Total i Mobil w Biedronie
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-09-14 17:35, PiteR pisze:
    > 10W40 4L za 68zł
    > Zgadnijcie, który najszybcej zniknął? :)

    ELF :)

  • 3. Data: 2013-09-14 18:20:50
    Od: Helios <h...@w...pl>

    W dniu 2013-09-14 17:35, PiteR pisze:
    > 10W40 4L za 68zł
    >
    > Zgadnijcie, który najszybcej zniknął? :)

    a gdzie zniknął? bo u mnie leży kazdy

  • 4. Data: 2013-09-14 18:58:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pisze tak:

    > ELF :)

    The winner is ... DoQ :)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 5. Data: 2013-09-14 19:40:30
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-09-14 18:58, PiteR pisze:
    > The winner is ... DoQ :)

    Panie.. bo co to ten TOTAL? Jakieś marketowe g.. no noname! ;)

  • 6. Data: 2013-09-14 20:14:13
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-09-14 17:35, PiteR pisze:
    > 10W40 4L za 68zł
    >
    > Zgadnijcie, który najszybcej zniknął? :)

    Ale któryś z nich to jakieś niewyobrażalne cudo, zwłaszcza za tą cenę,
    czy o co chodzi? Serio pytam, bo nie wiem, w ogóle kupowanie oleju luzem
    nie rozumiem, jak wymieniam, to nie pod blokiem i stary do lasu, tylko w
    zakładzie w którym wymieniają olej: wlewają swój, zabierają stary,
    wymieniają filtr itd - i wszystko w cenie oleju, która wychodzi bardzo
    podobnie jak tutaj, i nie zostaje mi pół litra na dolewki, bo dolewek
    nie potrzebuję.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 7. Data: 2013-09-14 21:49:57
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org>

> [...]
    > wymieniają filtr itd - i wszystko w cenie oleju, która wychodzi bardzo
    > podobnie jak tutaj, i nie zostaje mi pół litra na dolewki, bo dolewek nie

    No ale jak komuś zużywa np litr na tysiąc to filtr wymienia a olej tylko
    dolewa i dolewa i dolewa ...

  • 8. Data: 2013-09-14 22:03:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** BartekK pisze tak:

    > Ale któryś z nich to jakieś niewyobrażalne cudo, zwłaszcza za tą
    > cenę, czy o co chodzi?

    Chodzi o famę w narodzie. Fama głosi ze ELF jest najlepsiejszy.
    I że twarde serca dyrektorów z marketów znowu miękną.

    > jak wymieniam, to nie pod blokiem i stary do lasu, tylko w
    > zakładzie w którym wymieniają olej: wlewają swój, zabierają stary,
    > wymieniają filtr itd - i wszystko w cenie oleju,

    Pięknie, ale wiesz że są ludzie którzy nie pozwalają nic dotykać przy
    swoim samochodzie? Bo i po co? Jakieś hobby trzeba mieć ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 9. Data: 2013-09-14 23:36:22
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

> [...]
    > wymieniają filtr itd - i wszystko w cenie oleju, która wychodzi bardzo
    > podobnie jak tutaj, i nie zostaje mi pół litra na dolewki, bo dolewek

    Przyjeżdżam na wymianę z własnym olejem, ponieważ dokładnie ten sam u
    mechanika jest po prostu droższy.

    Piotr

  • 10. Data: 2013-09-16 14:37:14
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    PiteR wrote:
    > 10W40 4L za 68zł

    Mobila 10W40 w bańce 4L kupiłem niedawno w jednym z wiodących
    hipermarketów za coś ok. 59 zł. Fakt, że była to jakaś czasowa akcja,
    ale tu też jest czasowa.

    Natomiast w innym wiądącym hipermarkecie koło mnie jest obecnie do
    kupienia Elf 5W30 za 89 zł/4L.