eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipbezczelnosc pracownika tkt › bezczelnosc pracownika tkt
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: "aaa" <a...@W...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: bezczelnosc pracownika tkt
    Date: Sat, 14 Oct 2006 13:10:01 +0200
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 28
    Message-ID: <egqgi6$noc$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.219.64.107
    X-Trace: opal.futuro.pl 1160824198 24332 81.219.64.107 (14 Oct 2006 11:09:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 14 Oct 2006 11:09:58 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:78742
    [ ukryj nagłówki ]

    troche ntg, ale moze komus da do myslenia.
    nasz klient ma pecha - czujemy sie winni, bo sami doradzilismy mu
    skorzystanie z tdi. zanim sie zaczelo, klient czekal ponad 2 miesiace na
    podpisanie umowy (miedz tk ma w budynku, cale podlaczenie polegalo na
    podpieciu modemu). w ciagu miesiaca ich modem (crypto?) zawiesil sie 2 razy
    (koniecznosc dojazdu i odlaczenia na chwile od pradu), wiec grzecznie
    zglosilem awarie (pracownikowi, ktory przedstawia sie jako biuro numerow,
    ale jest rowniez technikiem i specjalista od wszystkiego). Dowiedzialem sie
    w zamian, ze to calkowicie normalne i powinienem o tym wiedziec, ze modemy
    adsl co jakis czas sie zawieszaja, a wogole to po co dzwonie - zamiast
    zawracac im glowe powinienem co sobote rano byc u klienta i resetowac mu
    modem cytuje "dla wspolnego dobra". Kiedy powiedzialem, ze klient mial w tym
    samym miejscu bdi i dzialalo, uslyszalem " to po co zmienial", "nikt ich nie
    zmusza do korzystania z naszych uslug jak im sie nie podoba"; i dalej jak
    szef sie w koncu zdenerwuje to wypowie ta umowe - odpowiedz pana bozydara
    "pan mnie nie straszy bo ja sie pana nie boje" itd itp. Dziekuje
    pracownikowi tkt za wytkniecie mi mojej niekompetencji, chociaz adsl netii i
    tepsy (obecne) nie wieszaja sie (albo tak sporadycznie, ze nie rzutuje to w
    zaden sposob na caloksztalt) to widocznie jeszcze malo wiem. Trzeba bedzie
    odnalesc w starych gratach nasz home-made przekaznik-resetowaczke dsl...
    ps. czytalem opinie ze to porzadna firma, ale jesli symetrykami zajmuja sie
    ci sami ludzie co tdi to wspolczuje posiadaczom - bardzo utrudniony kontakt
    (a juz w soboty to nikt wazny nie pracuje), olewanie klienta, razaca
    niekompetencja pracownikow (juz mi sie nie chce rozpisywac o tych technikach
    ktorzy przyjezdzali), braki sprzetowe (nieoficjalne info, ze dluzszy czas
    mieli awarie koncentratora i stad wstrzymane instalacje).


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: