  • 1. Data: 2014-09-13 12:15:38
    Temat: blokada na koło - ktoś poleci?
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    Witam,
    potrzebuję zostawić gdzieś przyczepkę towarową. Chciałbym w jakiś sposób
    ją zabezpieczyć. Pytałem na infolinii PZU i mogę wykupić AC na
    przyczepkę, ale do tego chciałbym założyć dwie blokady na koła + blokadę
    na zaczep by zminimalizować ryzyko kradzieży. Wiem, że jak ktoś się
    uprze t i tak ją ukradnie - od tego ma być AC, w pozostałych przypadkach
    ma zadziałać zabezpieczenie mechaniczne.
    Może ktoś miał do czynienia z blokadami na koła i może jakąś polecić?
    Znalazłem dwa rodzaje:
    http://przyczepy.kmpolska.pl/images/dodatki/blokada-
    kola-mini.jpg
    http://e-kampery.pl/p802-blokada-antykradziezowa-na-
    kolo.html
    Ta pierwsza wydaje się lepsza - ale czy na pewno?

    W pobliżu przyczepy nie będzie żadnego słupa do którego można by się
    przywiązać.
    przyczepa lekka, taka (będzie stała bez stelaża):
    http://www.norauto.pl/przyczepa-przyczepa-neptun-n7-
    236-ptw-675822.html

    Łukasz

  • 2. Data: 2014-09-13 15:22:06
    Temat: Re: blokada na koło - ktoś poleci?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** dddddddd pisze tak:

    > chciałbym założyć dwie blokady na koła + blokadę
    > na zaczep by zminimalizować ryzyko kradzieży.

    Teraz kiedy są fleksy na 12v prawie nie masz szans żeby ja
    zabezpieczyć. Po ile są te blokady bo może taniej zepnij
    tylko koła łańcuchem i wkręc po śrubie zabezpieczającej.

    Ta druga pozwala na odkręcenie koła.

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 3. Data: 2014-09-13 16:33:22
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 13.09.2014 12:15, dddddddd pisze:
    > Witam,
    > potrzebuję zostawić gdzieś przyczepkę towarową.
    ja ostatnio w takiej sytuacji przypiąłem dyszel do znaku drogowego za
    pomoca rowerowego U-Locka. najtańszy 40zł drogi 200. ale żaden nie jest
    wyzwaniem dla kątówki

    ToMasz

  • 4. Data: 2014-09-13 17:20:09
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 13 września 2014 16:33:22 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > ja ostatnio w takiej sytuacji przypiąłem dyszel do znaku drogowego za
    >
    > pomoca rowerowego U-Locka. najtańszy 40zł drogi 200. ale żaden nie jest
    >
    > wyzwaniem dla kątówki
    >

    > ToMasz

    Dużo ciszej tnie się takie zabezpieczenia dużymi nożycami do cięcia drutu. Niedawno
    sąsiedzi mieli włamanie w firmie i wycieli im takimi nożycami fabryczne okno
    zbudowane z wielu małych szybek osadzonych na ramie z teownika gorąco walcowanego .
    Jak ktoś widział takie okno to wie o co chodzi.

  • 5. Data: 2014-09-13 18:45:53
    Od: A <a...@g...pl>

    k...@g...com wrote:

> [...]
    > fabryczne okno zbudowane z wielu małych szybek osadzonych na ramie z
    > teownika gorąco walcowanego . Jak ktoś widział takie okno to wie o co

    Te ulocki za 200 ciężko przeciąć nawet wielkimi nożycami.

    (Na youtube sporo filmików pokazujących cięcie rowerowych zabezpieczeń - tam
    można zobaczyć)

    --
    A.

  • 6. Data: 2014-09-13 18:47:15
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-09-13 15:22, PiteR pisze:

    > Teraz kiedy są fleksy na 12v prawie nie masz szans żeby ja
    > zabezpieczyć. Po ile są te blokady bo może taniej zepnij
    > tylko koła łańcuchem i wkręc po śrubie zabezpieczającej.

    chyba ok. 200zł/szt - nie byłem jeszcze w PZU ale wymaga pewnie jakiegoś
    zabezpieczenia więc raczej blokada a nie łańcuch.
    Co do fleksa - najpierw musi go komuś ukraść, więc nie każdy złodziej go
    ma :)
    Zabezpieczyć się chcę przed przypadkową kradzieżą, bo wiem że jak zechcą
    to i tak ukradną.
    btw. przed chwilą zgrywałem monitoring, dwóch gości dziś w nocy
    wyjechało Audi A4 z parkingu podziemnego...

    Łukasz

  • 7. Data: 2014-09-13 20:47:58
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Dużo ciszej tnie się takie zabezpieczenia dużymi nożycami do cięcia drutu.
    może. tyle że normalnymi nożycami o wiekości ok 1metra nie ciachniesz
    ulocka. Chyba że jest zrobiony z plasteliny, ale jak wspominałem nawet
    te za 40zł jest ciężko. natomiast te droższe są z metalu trudniej
    ustępującego nożycom niż wiertło. wyobrażasz sobie cięcie nożycami
    wiertła 12mm?

    ToMasz

  • 8. Data: 2014-09-13 21:01:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** dddddddd pisze tak:

    > chyba ok. 200zł/szt - nie byłem jeszcze w PZU ale wymaga pewnie
    > jakiegoś zabezpieczenia więc raczej blokada a nie łańcuch.

    Sporo. No ale ta blokada to jaki ma zamek? Czy jest po prostu spinana
    na kłódkę? Bo ja bym atakował najsłabsze ogniwo czyli kłódkę.