  • 1. Data: 2014-09-13 18:09:00
    Temat: Pytanie o znak drogowy
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    Kojarzycie taki znak drogowy:
    https://www.google.pl/maps/@54.4494384,18.5626855,3a
    ,15y,187.2h,90.82t/data=!3m4!1e1!3m2!1sGb8f6ilH-VOUz
    UY7YnqtmA!2e0
    ?

    Chodzi o ten pod znakiem parkingu (czarny samochód na białym tle).
    Taki znak jest określony w PORD, był kiedyś, nie ma i nie było?

  • 2. Data: 2014-09-13 18:21:02
    Temat: Re: Pytanie o znak drogowy
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

    W dniu 2014-09-13 o 18:09, Rafal Jankowski pisze:
> [...]
    >
    > Chodzi o ten pod znakiem parkingu (czarny samochód na białym tle).
    > Taki znak jest określony w PORD, był kiedyś, nie ma i nie było?

    No, ciężarówką bym tam nie parkował.

  • 3. Data: 2014-09-13 19:44:43
    Od: <3...@5...194443.invalid> (Tom N)

    Rafal Jankowski w
    isiz.edu.pl>:

> [...]

    > Chodzi o ten pod znakiem parkingu (czarny samochód na białym tle).
    > Taki znak jest określony w PORD, był kiedyś, nie ma i nie było?

    "Napis lub symbol umieszczony na tabliczce pod
    znakiem drogowym stanowi integralna cz´Eç znaku."

    "Znaki i sygna?y dotyczace organizacji ruchu oraz
    znaki okreElajace pr´dkoEç, wymiary, mas´ i naciski osi
    pojazdu podane sa przyk?adowo. Dotyczy to równie˝
    tabliczek przedstawiajacych pojazdy, uk?ad dróg na
    skrzy˝owaniu i sytuacje na drodze."

    Więc skoro jest znak "F-20 ,,cz´Eç drogi (pas ruchu) dla okreElonych
    pojazdów"" to zamiast pisać dla "samochodów osobowych"...

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2014-09-14 09:06:17
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Sat, 13 Sep 2014, rAzor wrote:

    ,15y,187.2h,90.82t/data=!3m4!1e1!3m2!1sGb8f6ilH-VOUz
    UY7YnqtmA!2e0

    > No, ciężarówką bym tam nie parkował.

    A właściwie to czemu nie? Ja takiego znaku drogowego nigdzie nie
    znalazłem. A znak drogowy, którego nie ma chyba nie może nakładać
    ograniczeń.