  • 1. Data: 2010-11-27 21:34:08
    Temat: brak mojej strony na google
    Od: a...@p...pl

    Zakupiłem domene i strone www ( hosting ) w kei. Próbowałem
    zaindeksować domene w google aż trzy dni bez powodzenia, za pomocą
    DNE. Przyczyna tkwiła w kopiowaniu klucza TXT do DNE kopiowany klucz
    posiadał tylko małe litery.
    Myślałem że to koniec problemów ale nadal strony brakuje w
    wyszukiwarce.
    Moja strona to http://www.agk.olawa.pl
    Jedyna informacja w narzędziach to dostęp dla robotów
    http://www.agk.olawa.pl/robots.txt
    pobrano 6h temu, stan 404( nie znaleziony ),
    według laboratorium googlobot zaznaczylem wszystkie możliwości i
    wykazało Sukces (Mobile: cHTML, Mobile: XHTML/WML, Sieć) czego tam
    szukałem niewiem
    Według przeczytanych linków 404 to brak strony
    prosze o pomoc
    dziękuje

  • 2. Data: 2010-11-27 22:43:52
    Temat: Re: brak mojej strony na google
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    a...@p...pl pisze:
> [...]
    > szukałem niewiem
    > Według przeczytanych linków 404 to brak strony

    1) Dodaj robots.txt ( http://www.agk.olawa.pl/robots.txt )

    Dwulinijkowa wersja minimalna nie zakazująca dostępu do niczego:
    Disallow:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Robots_exclusion_standa
    rd
    http://www.robotstxt.org/

    2) Śledzenie "twój site w google" możesz mieć pod:
    https://www.google.com/webmasters/tools/

    3) Jak ty się dziwisz że "po trzech dniach" google nie zaindeksował
    twojej domeny www to albo cierpisz na megalomanie albo jesteś wysokiej
    klasy fachowcem od tworzenia stron www który ma akurat problem z tym
    jednym problemikiem :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Mężczyzna pozostaje zazwyczaj bardzo długo pod wrażeniem,

  • 3. Data: 2010-11-28 14:38:44
    Od: a...@p...pl

    On 27 Lis, 23:43, Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> wrote:

> [...]
    >
    > --
    > Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    > Mężczyzna pozostaje zazwyczaj bardzo długo pod wrażeniem,

    Tak masz racje, profesjonalizm w www. a ja to dwie różniące się
    sprawy.
    Rozumie że problem tkwi w ustawieniach wyszukiwarki, może bardziej
    nakreśle o co mi biega, chce aby moją strone można wyszukać w google
    ( raczej jak większość, gdy czytam posty )
    Na dodanie strony do wyszukiwarki musze czekać ? ( weryfikacja
    włściciela jest )
    Piszesz dodaj robots.txt - próbowałem kopiować tekst z pomocy nici
    ( mam go sam napisać ?)
    Zrobie to sam z mojego poziomu wiedzy czy raczej niema szans?

  • 4. Data: 2010-11-28 14:56:12
    Od: Mirosław <m...@g...com>

[...]

    Weryfikacja właściciela to jedno a zindeksowanie strony przez robota
    to drugie.
    Tak musisz czekać!
    niby do 2 tygodni,
    u mnie zaindeksowało strone po ok chyba 8 dniach.
    site:agk.olawa.pl (tak możesz spr)
    Podana fraza - site:agk.olawa.pl - nie została odnaleziona.
    czyli czekasz
    powodzenia
    Mirek

  • 5. Data: 2010-11-28 15:05:33
    Od: a...@p...pl

    On 28 Lis, 15:56, Mirosław <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > u mnie zaindeksowało strone po ok chyba 8 dniach.
    > site:agk.olawa.pl (tak możesz spr)
    > Podana fraza - site:agk.olawa.pl - nie została odnaleziona.

    Plik robots.txt jest potrzebny tylko w przypadku, gdy witryna zawiera
    treść, której wyszukiwarki nie mają indeksować. Jeśli wyszukiwarki
    mają indeksować całą witrynę, plik robots.txt jest całkowicie zbędny
    (nawet pusty).
    To mie właśnie zastanawiało
    Jest mi już lepiej bo moje zbędne grzebanie może dodać tylko problemów
    bardzo Wam dziękuje za pomoc

  • 6. Data: 2010-11-28 17:51:02
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    a...@p...pl pisze:
> [...]
    > (nawet pusty).
    > To mie właśnie zastanawiało
    > Jest mi już lepiej bo moje zbędne grzebanie może dodać tylko problemów

    Niektóre "co bardziej przyzwoite" wyszukiwarki trakatują brak robots.txt
    (albo brak dostępu do niego) jako *zakaz* indeksowania w danej donmenie.

    Wystarczy "jeden pokazowy pieniacz sądowy" aby wyszukiwarki które już
    nie muszą walczyć o swoją pozycje a mają kasę możliwą do "wymuszenia
    po sądach" *łatwo* przyjmowały taką interpretacje.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Kto nie ma kobiety - nie ma duszy.

  • 7. Data: 2010-12-04 08:43:43
    Od: a...@p...pl

    On 28 Lis, 18:51, Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> wrote:

> [...]
    > Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    > Kto nie ma kobiety - nie ma duszy.
    >   -- Przysłowie armeńskie (pl.wikiquote.org)

    Dzięki za pomoc stronka już śmiga