  • 1. Data: 2010-11-25 10:53:16
    Temat: Jak zrobić facebookowe "lubię to" na stronie WWW?
    Od: Marek <b...@e...com>

    Witam,

    Chciałbym osiągnąć efekt jak tu:
    http://www.pcworld.pl/news/335456/Nowe.Google.Maps.M
    obile.3.0.do.pobrania.html

    Na dole strony jest okno ze zdjęciami użytkowników. Samo osadzenie like
    boxa jak tu:

    http://developers.facebook.com/docs/reference/plugin
    s/like-box

    nie powoduje wyświetlenia zdjęć. Gdy kliknąłem "lubię to" na testowej
    stronie pojawiło się zdjęcie z mojego profilu i napis, że tą stronę
    lubię ja i 21 innych osób. Nie ma żadnych innych zdjęć. Nie wiem jakie
    dodatkowe warunki muszą być spełnione aby te zdjęcia pojawiły się.
    Dokumentacja FB w zasadzie jest żadna. Czy wiecie jak to osiągnąć?

  • 2. Data: 2010-11-26 20:30:21
    Temat: Re: Jak zrobić facebookowe "lubię to" na stronie WWW?
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2010-11-25 11:53, Marek pisze:
> [...]
    obile.3.0.do.pobrania.html

    > Na dole strony jest okno ze zdjęciami użytkowników. Samo osadzenie like

    dokładnie przez ten plug jest wstawione na stronie: www.nartyrowery.pl
    na samym dole. Po prostu klikasz na "get code" a ilości połączeń
    podajesz ile ma być "ikonek" ludzi.

    Wojtek

    --
    ****** www.noclegiwswinoujsciu.pl ******
    noclegi w Świnoujściu, kwatery, pensjonaty, apartamenty, hotele

  • 3. Data: 2010-11-26 22:23:37
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-11-26 21:30, crazy bejbi pisze:
    > dokładnie przez ten plug jest wstawione na stronie: www.nartyrowery.pl
    > na samym dole. Po prostu klikasz na "get code" a ilości połączeń
    > podajesz ile ma być "ikonek" ludzi.

    Hej,

    Dzięki za podpowiedź. Wiem co jest grane. Otóż zlikwidowano profil
    użytkownika a plugin na nim bazuje. Fuck! A ja szukałem problemu w swoim
    sofcie...