  • 1. Data: 2012-03-17 10:31:36
    Temat: brak multi roomu w n
    Od: K <...@...c>

    z uwagi na wstrzymanie sprzedazy MR przez N dla klientow ktorzy maja
    tuner bez turbo, chce sie przeniesc do c+. czy w c+ MR mozna rozwiazac w
    taki sposob jak w N, czyli przez ethernet?

  • 2. Data: 2012-03-17 10:53:02
    Temat: Re: brak multi roomu w n
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 17.03.2012 11:31, K pisze:
    > z uwagi na wstrzymanie sprzedazy MR przez N dla klientow ktorzy maja
    > tuner bez turbo, chce sie przeniesc do c+. czy w c+ MR mozna rozwiazac w
    > taki sposob jak w N, czyli przez ethernet?

    nie. dają dwa tunery i dwie karty.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Mint 10 - power of linux

  • 3. Data: 2012-03-17 10:54:40
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 17.03.2012 11:31, K pisze:
    > z uwagi na wstrzymanie sprzedazy MR przez N dla klientow ktorzy maja
    > tuner bez turbo,

    ale jak nie możesz dostać mr standard? czy mr prestiż chcesz uruchomić
    na "nie turbo"?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Mint 10 - power of linux

  • 4. Data: 2012-03-17 19:29:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości grup
    > z uwagi na wstrzymanie sprzedazy MR przez N dla klientow ktorzy maja tuner
    > bez turbo, chce sie przeniesc do c+. czy w c+ MR mozna rozwiazac w taki
    > sposob jak w N, czyli przez ethernet?

    Nie, można prościej, bo bez ethernetu.
    Po prostu dostajesz dwie niezależne karty.

  • 5. Data: 2012-03-17 20:14:37
    Od: K <...@...c>

    W dniu 17-03-2012 11:54, pawell32 pisze:

    > ale jak nie możesz dostać mr standard? czy mr prestiż chcesz uruchomić
    > na "nie turbo"?

    mam "bez turbo" bo umowe podpisywalem w 2009r, teraz chcialem MR, ale
    istnieje koniecznosc wymiany na turbo. niestety wymiana od stycznia jest
    czasowo wstrzymana i nie wiedza jak dlugo. zabawa w rozwiazywanie umowy
    i podpisanie nowej z turbo i MR mnie nie interesuje, bo:
    1. jak znam zycie, okaze sie ze cos sie wlasnie zmienilo i "sienieda"
    2. wole wziac na lepszych warunkach cyfreplus (z MR)

    w przypadku pierwszym, nawet jesliby sie dalo to i tak bylby to mega
    debilizm z ich strony.
    w przypadku drugim, boli mnie tylko robienie drugiej instalacji. oferta
    jest na tyle fajna ze mam za 118pln pelen pakiet z MR na 18 m-cy z czego
    pierwsze 3 (czas rozstania z N) po 15 pln.

  • 6. Data: 2012-03-18 10:14:52
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 17.03.2012 21:14, K pisze:
> [...]
    > 1. jak znam zycie, okaze sie ze cos sie wlasnie zmienilo i "sienieda"
    > 2. wole wziac na lepszych warunkach cyfreplus (z MR)

    z tymi lepszymi to bym się kłócił

    > w przypadku pierwszym, nawet jesliby sie dalo to i tak bylby to mega
    > debilizm z ich strony.

    zawsze mieli takie odpały, a teraz coraz więcej.
    poza tym masz do wyboru mr standard. on nie wymaga turbo.
    tylko czy te ćwoki nie powiedzą iż mr dostępny tylko dla nowych.

    > w przypadku drugim, boli mnie tylko robienie drugiej instalacji. oferta
    > jest na tyle fajna ze mam za 118pln pelen pakiet z MR na 18 m-cy z czego
    > pierwsze 3 (czas rozstania z N) po 15 pln.

    jak rozumiem biorąc mr chciałeś ominąć doprowadzanie anteny pod
    drugi dekoder?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Mint 10 - power of linux

  • 7. Data: 2012-03-18 11:57:22
    Od: K <...@...c>

    W dniu 18-03-2012 11:14, pawell32 pisze:

    > z tymi lepszymi to bym się kłócił

    powiedzmy że cenowo wygląda to tak samo, w n płace teraz (bez MR) 99pln,
    w c+ płaciłbym 118 z MR. z nagrywarki nigdy nie skorzystałem, na vod
    odpaliłem film na kilka minut żeby zobaczyć czy i jak działa.

    > zawsze mieli takie odpały, a teraz coraz więcej.
    > poza tym masz do wyboru mr standard. on nie wymaga turbo.
    > tylko czy te ćwoki nie powiedzą iż mr dostępny tylko dla nowych.

    no więc właśnie, ale to nie mi ma zależeć tylko im.

    dokładnie tak, mam tam skrętkę.

  • 8. Data: 2012-03-18 13:30:51
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 18.03.2012 12:57, K pisze:

    > powiedzmy że cenowo wygląda to tak samo, w n płace teraz (bez MR) 99pln,
    > w c+ płaciłbym 118 z MR. z nagrywarki nigdy nie skorzystałem, na vod

    za 118 dostaniesz wszystko?

    > odpaliłem film na kilka minut żeby zobaczyć czy i jak działa.

    w n za 99 masz wszystko, choć jak wszędzie i tak większości kanałów
    nie da się oglądać.
    no i c+ daje teraz sagemcom`a, superwynalanzek więc lepiej kup sam
    dekoder lub dwa.
    karta i tak na to pozwala.

    > no więc właśnie, ale to nie mi ma zależeć tylko im.

    w obydwu firmach jest podobnie, często zapominają o tym

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Mint 10 - power of linux

  • 9. Data: 2012-03-18 16:54:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > za 118 dostaniesz wszystko?

    > w n za 99 masz wszystko,

    Wszystko co jest w N.
    Canal+ za nie będzie miał za żadne pieniądze.

  • 10. Data: 2012-03-18 17:13:46
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 18.03.2012 17:54, Cavallino pisze:

    > Wszystko co jest w N.
    > Canal+ za nie będzie miał za żadne pieniądze.

    no wiem.
    łącznie z bbc knowledge hd, discovery hd, polsat hd, mgm hd,
    cbeebies i oczywiście wojna i pokój ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Mint 10 - power of linux