  • 1. Data: 2010-01-19 13:43:58
    Temat: brak w N96 TV ( w menu brak opcji TV)
    Od: "LUKAS" <q...@o...pl>

    co jest zgrane, u kumpla jest mobilna TV, a u mnie nie ma. I zeby bylo
    smieszniej, mam nowszy soft od niego

  • 2. Data: 2010-01-19 14:33:45
    Temat: Re: brak w N96 TV ( w menu brak opcji TV)
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "LUKAS" <q...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > co jest zgrane, u kumpla jest mobilna TV, a u mnie nie ma. I zeby bylo
    > smieszniej, mam nowszy soft od niego

    W jakiejś wersji wywalili możliwość nagrywania programu to widać w najnowszym
    całkowicie wycieli dvb-h.
    Nic tylko pogratulować złodziejskiej nokii.

  • 3. Data: 2010-01-19 15:41:11
    Od: "wnekus" <s...@t...pl>

    A czy Product Code macie identyczny ??

  • 4. Data: 2010-01-19 16:17:05
    Od: "LUKAS" <q...@o...pl>

    tzn. mam te same modele pod wzgledem RM, czyli RM-247, sam napis code ( nie
    wiem czy to to samo co product code bo akurat takiego pod bateria nie ma ) ,
    ale RM 247 jest , antena w klapce tez jest i na pewno wsio jest orginal, a
    nie jakis smietnik z chin

    Ale co ciekawe , wgralem soft 30.xxx i mam to mobile TV, ale jak wejde to
    telefon powraca jakby do glownego menu. nie reaguje , podobnie jak wejde w
    aparat, pojawia sie komunikat , ze juz jest uruchomiony i cofa sie do
    glownego menu . Na starym sofcie bylo ok, ale w ogole nie bylo mobilnej TV.