  • 1. Data: 2009-05-29 15:19:04
    Temat: bramka sms pasjagsm - tak na poboczu grupy
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl>

    pytałem już na pl.comp.www, zapytam i tu:

    używam firefox oraz internet explorer 8.
    problem jest w obu przeglądarkach identyczny:
    są elementy, które nie są wyświetlane, są "nieczynne" na stronie, a są
    potrzebne.

    strona http://sms.pasjagsm.pl/ - by z tej strony wysłac smsa trzeba
    przepisać kod cyfrowy z obrazka.
    kod ten jest generowany przed każdą wysyłką smsa.

    ale w moich przeglądarkach (ie8 oraz ff) zamiast obrazka z kodem mam
    "krzyżyk", informację, że ten obraz jest niewyświetlany lub niedostępny.

    czego brakuje w moich porzeglądarkach www, jak to uzupełnić, jak usprawnić
    przeglądanie i korzystanie ze stron?

    z góry dziękuję za pomoc

  • 2. Data: 2009-05-29 21:03:56
    Temat: Re: bramka sms pasjagsm - tak na poboczu grupy
    Od: "electro spiro contra zanzarra" <s...@g...pl>

    <ciach>

    > czego brakuje w moich porzeglądarkach www, jak to uzupełnić, jak usprawnić
    > przeglądanie i korzystanie ze stron?
    >

    > z góry dziękuję za pomoc

    masz pewnie właczony jakiś program typu adblock i/lub w firewallu aktywne
    filtrowanie reklam.

    a bramka jest jakas dziwna - probowalem wysylac smsy na kilka numerow i zaden
    nie dotarl :/

  • 3. Data: 2009-05-29 21:15:00
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "electro spiro contra zanzarra" news:gvpijs$gc2$1@inews.gazeta.pl

    > a bramka jest jakas dziwna - probowalem wysylac smsy na kilka numerow i
    zaden
    > nie dotarl :/

    A jeszcze z miesiąc temu wszystko działało jak należy. Sam kilkanaście dni
    temu wysyłałem do + kilka SMSów za jej pośrednictwem. Żaden do tej pory nie
    dotarł :(

    PS.
    Po tej sytuacji na nowo wyleczyłem się z SMSów i powróciłem do tradycyjnego
    dzwonienia :)

  • 4. Data: 2009-05-30 04:19:29
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl>

    Użytkownik "electro spiro contra zanzarra" <s...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:gvpijs$gc2$1@inews.gazeta.pl...

    > masz pewnie właczony jakiś program typu adblock i/lub w firewallu aktywne
    > filtrowanie reklam.

    hm, nie wiem sam - to drugie, tzn. pomogło chwilowe wyłaczenie kerio
    personal firewall. po wyłaczeniu aktywna zawartość obrazka pojawiła się, po
    ponownym właczeniu firewalla też działa.

    dziękuję za pomocną sugestię.