  • 1. Data: 2009-05-29 13:03:05
    Temat: Program w javie do wysylania smsow
    Od: Komornick <o...@p...onet.pl>

    Witam,
    istnieje jakis program na telefon (najlepiej w javie), ktory potrafilby
    wysylac smsy ze zmienionym nadawca, badz smsy wyswietlajace sie odrazu
    na ekranie? Wiem, ze jest cos takiego na symbiana, jednak nie mam tego
    systemu w swoim telefonie,
    pozdrawiam
    Michal

  • 2. Data: 2009-05-29 16:42:36
    Temat: Re: Program w javie do wysylania smsow
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    Komornick pisze:

    > istnieje jakis program na telefon (najlepiej w javie), ktory potrafilby
    > wysylac smsy ze zmienionym nadawca

    > Wiem, ze jest cos takiego na symbiana

    Strzelam że to niemożliwe bez względu na system, z pozycji telefonu??

    Wiem że jest taka bramka gsm na www, że można sobie dowolnego nadawce
    wpisać, ale jaka to była... Np mozna się pod kogoś podszywać :)

    --
    pzdr, Piotr M