    From: Michwelt <m...@...ah.o-o.com>
    Newsgroups: pl.comp.www,pl.comp.www.server-side
    Subject: bramka usenet-www, co polecicie
    Date: Fri, 9 Jan 2009 13:56:49 +0100
    Sender: Michwelt <>

    Chcę postawić malutkę bramkę read-only tak, aby paru użytkowników mogło
    czytać dosłownie kilka grup dyskusyjnych PL przez www. Jaki program
    polecicie do obsługi takiej bramki. Chodzi mi o to, żeby wszystko było
    bardzo czytelne dla odbiorców oraz dawało im dodatkowe opcje, np. możliwość
    wyszukiwania artykułów po słowie kluczowym i message-id. Czyli coś bardziej
    zaawansowanego niż Newsportal Floriana A. Czy w ogóle jest coś takiego czy
    trzeba pisać na zamówienie? (Program mógłby tworzyć własną bazę danych
    wiadomości i trzymać je przez określony czas na dysku, żeby łączyć się z
    serwerem feedu, np. tylko 2 razy dziennie.) Będę wdzięczny za sugestie.

    --
    pozdrawiam,
    Michwelt (adres e-mail w polu nadawcy, bez "-")