  • 1. Data: 2014-07-30 18:40:05
    Temat: brembo w Longjia
    Od: domiśś <dominikmider@_NOSPAM_yahoo.com>

    Siemanko mam problem nie wiem jak zamontować hamulce brembo w longji
    exatly 50 i one są za małe czy można jakiś stelażyk zamontować bo nie chcą
    spasoać bo są zakrutkie a roztaw śrub okej jest więc pomóżcie dajcie
    jakieś pomysły

  • 2. Data: 2014-07-30 20:44:32
    Temat: Odp: brembo w Longjia
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "domiśś" <dominikmider@_NOSPAM_yahoo.com> napisał ( hehe):

    > Siemanko mam problem nie wiem jak zamontować hamulce brembo w longji
    > exatly 50 i one są za małe czy można jakiś stelażyk zamontować bo nie chcą
    > spasoać bo są zakrutkie a roztaw śrub okej jest więc pomóżcie dajcie

    Siemanko sprubój stelażyk wiecy rozciungnonć tak coby zakrtudkie rosstawy
    spasoali a jagnie pomoże to sprubuj longji exactly 50 okej śrub zakrutkie
    osiagi polepsz

  • 3. Data: 2014-07-30 21:30:59
    Temat: Re: brembo w Longjia
    Od: domiśś <dominikmider@_NOSPAM_yahoo.com>

    Johnny napisal

    > Siemanko sprubój stelażyk wiecy rozciungnonć tak coby zakrtudkie rosstawy
    > spasoali a jagnie pomoże to sprubuj longji exactly 50 okej śrub zakrutkie
    > osiagi polepsz

    jutro zdjęcie wezme i obczaisz bo nie rozumiem zbytnio :D

  • 4. Data: 2014-07-30 21:52:58
    Temat: Re: Odp: brembo w Longjia
    Od: masti <g...@t...hell>

    a jak mu drosseklapa zryksztosuje?

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 5. Data: 2014-07-30 22:35:41
    Temat: Odp: Odp: brembo w Longjia
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    > a jak mu drosseklapa zryksztosuje?

    To nie jest problem bo frau Trunschke, z metra cięta, odszpuntuje
    zaszperowane starym lyjzoczkiem zdziorba, tak że murcek, w ząbek czesany,
    odda w końcu zdobyczny krempocz.

  • 6. Data: 2014-07-31 12:35:53
    Od: "Seoman" <r...@t...op.pl>

    Użytkownik "domiśś" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > jutro zdjęcie wezme i obczaisz bo nie rozumiem zbytnio :D

    Twoja bezrefleksyjność jest frapująca.

    Pozdrawiam,
    Seoman

  • 7. Data: 2014-07-31 15:47:13
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Wed, 30 Jul 2014 16:40:05 +0000 (UTC), domi?? napisał(a):

> [...]
    > exatly 50 i one są za małe czy można jakiś stelażyk zamontować bo nie chcą
    > spasoać bo są zakrutkie a roztaw śrub okej jest więc pomóżcie dajcie

    cholera fanie macie na tym pod-preclu. Ciągle jakaś swieża krew.