  • 1. Data: 2014-07-30 09:58:51
    Temat: Remont kx125 problem
    Od: ZEroberto. <amandakruk@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam wczoraj coś się stało z moim kx jechałem sobie już do domu i nagle
    zgasła jak odpali to na sekundę jest taki jakby pisk co to może być (tłok)
    raczej nie bo dwa tygodnie temu miał sprawdzane ciśnienie i było 11 bara
    to tak jak powinno być? czy korba? jak ktoś wie jakie są koszty naprawy
    tego bo mi zawołał z korbę mechanik 500zl niewiem ale wydaje mi się że to
    troszkę dużo

  • 2. Data: 2014-07-30 11:17:38
    Temat: Re: Remont kx125 problem
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-07-30 09:58, ZEroberto. pisze:
> [...]
    > 11 bara to tak jak powinno być? czy korba? jak ktoś wie jakie są koszty
    > naprawy tego bo mi zawołał z korbę mechanik 500zl niewiem ale wydaje mi
    A silnik kręci się normalnie (lekko) czy z oporami?
    Pisk może mieć różne przyczyny - u sąsiada w dostawczym Transicie był to
    kiedyś mały kotek, który siedział na resorze ;-)
    Jacek

  • 3. Data: 2014-07-30 23:33:29
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    ZEroberto. <amandakruk@_NOSPAM_o2.pl> wrote:

> [...]
    >to tak jak powinno być? czy korba? jak ktoś wie jakie są koszty naprawy
    >tego bo mi zawołał z korbę mechanik 500zl niewiem ale wydaje mi się że to

    Pasek alternatora...
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 4. Data: 2014-07-30 23:39:58
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-07-30 23:33, Jacot pisze:

    > Pasek alternatora...

    Albo napinacz paska, albo rolka prowadzaca.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X