  • 1. Data: 2014-07-30 12:45:19
    Temat: Najlepsze wątki tutaj na preclach
    Od: Prawy <r...@g...com>

    Hej

    chciałem coś poczytać o motorach lecz zaczynając od najlepszych postów, dlatego
    szukam jakiegoś indeksu albo listy najlepszych tematów, jakieś sugestie...?

    Faq czytałem, dobry:)

    Pozdro

  • 2. Data: 2014-07-31 09:07:18
    Temat: Re: Najlepsze wątki tutaj na preclach
    Od: Prawy <r...@g...com>

    takie kompendium normalnie!

  • 3. Data: 2014-08-01 09:41:18
    Od: Prawy <r...@g...com>

    prace fajnie postępują, przygotowałem liste 10 najlepszych:

    # Temat Link Kategoria
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10

  • 4. Data: 2014-08-01 09:41:54
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Prawy" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    >chciałem coś poczytać o motorach lecz zaczynając od najlepszych postów,
    >dlatego szukam jakiegoś indeksu albo listy najlepszych tematów, >jakieś
    >sugestie...?

    poczytaj tam miedzy 2000 rokiem a 2005 :-) Tam jest wszystko :-)

    b.