  • 1. Data: 2005-06-01 10:59:17
    Temat: Kary
    Od: " Jasne" <m...@N...gazeta.pl>

    Jeśli chodzi o DSL jako jakieś tam łącze do Osiedlówki to wystarczy, że
    zlimitują tego DSL a lub zakażą dzielić i jedyne wyjście wtedy zrezygnować
    czyli róźnica między 547 zł a 303 zł w przypadku dsl 2000
    244x np. 10 miechów ... 2400 zł... dziękuje postoje.

  • 2. Data: 2005-06-01 11:00:31
    Temat: Re: Kary
    Od: " Jasne" <m...@g...pl>

    sorki miało być do postu poniźej.

  • 3. Data: 2005-06-01 11:54:54
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Jasne <m...@n...gazeta.pl> wrote:
    > Jeśli chodzi o DSL jako jakieś tam łącze do Osiedlówki to wystarczy, że
    > zlimitują tego DSL
    Litości. Niektóre firmy z powodzeniem używaja DSL do normalnej pracy.
    O żadnych limitach nie może być mowy.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 4. Data: 2005-06-01 13:45:16
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 1 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to Krzysztof Oledzki posłał(a) w świat wiadomość

    > Litości. Niektóre firmy z powodzeniem używaja DSL do normalnej pracy.
    > O żadnych limitach nie może być mowy.

    Jeżeli ktoś na własne życzenie nie zmienił opcji, to "stara" Neostrada
    wciąż jest nielimitowana.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 5. Data: 2005-06-01 14:17:16
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl> wrote:
    > Nastał nam piękny 1 czerwiec 2005 roku,
    > kiedy to Krzysztof Oledzki posłał(a) w świat wiadomość

    > Jeżeli ktoś na własne życzenie nie zmienił opcji, to "stara" Neostrada
    > wciąż jest nielimitowana.

    No ba! ;-) Chociaż wciskają Neo 2Mbity, przy umowie na 2 lata
    wychodzi 1 PLN taniej ;-) Tylko po co te 2 Mbity przy takim limicie :|

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 6. Data: 2005-06-01 14:27:11
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    > No ba! ;-) Chociaż wciskają Neo 2Mbity, przy umowie na 2 lata
    > wychodzi 1 PLN taniej ;-)
    Nie mieszaj. Podpisujesz umowę na łącze bez limitów, to masz bez limitów,
    nawet, jeżeli nie jest od dawna oferowane (vide: Neostrada 640 kbps).
    Bierzesz z limitami? To widziały gały, co brały.

    > Tylko po co te 2 Mbity przy takim limicie :|
    Bo lepszy abonent płacący więcej, niż mniej.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 7. Data: 2005-06-01 18:10:56
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Jasne pisze:

> [...]
    > czyli róźnica między 547 zł a 303 zł w przypadku dsl 2000
    > 244x np. 10 miechów ... 2400 zł... dziękuje postoje.

    Żartujesz sobie, prawda? Wiesz do czego służy umowa?

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
    Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8

  • 8. Data: 2005-06-01 18:13:04
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Krzysztof Oledzki pisze:

    > No ba! ;-) Chociaż wciskają Neo 2Mbity, przy umowie na 2 lata
    > wychodzi 1 PLN taniej ;-) Tylko po co te 2 Mbity przy takim limicie :|

    ...szczególnie, że w podobnej cenie jest DSL 512/128 ze stałym IP etc.

  • 9. Data: 2005-06-01 20:23:00
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl>

    Krzysztof Oledzki wrote:
    > wychodzi 1 PLN taniej ;-) Tylko po co te 2 Mbity przy takim limicie :|

    Ja tam wykorzystuje w domu ~10-20GB / m-c i dla mnie taka neo
    jest idealna. Wole sciagnac 10 razy mniej ale 4 razy szybciej niz
    10 razy wiecej ale 4 razy wolniej... ;-)
    Jak widac kazdy ma inne potrzeby i kazdy ma wybor.
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl

  • 10. Data: 2005-06-01 20:36:35
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Adam Szendzielorz <a...@n...progreso.peel> wrote:

    > Ja tam wykorzystuje w domu ~10-20GB / m-c i dla mnie taka neo
    > jest idealna. Wole sciagnac 10 razy mniej ale 4 razy szybciej niz
    > 10 razy wiecej ale 4 razy wolniej... ;-)
    To może tak: ile jesteś w stanie pobrać w ciągu 48h?

    > Jak widac kazdy ma inne potrzeby i kazdy ma wybor.
    Ano :)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki