    From: "R.M." <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: brzeczacy zasilacz 5V/2A na gwarancji
    Date: Wed, 16 Jun 2010 18:54:47 +0200

    Witam,
    Kupilem huba usb modecom z zasilaczem, niestety zasilacz halasuje, tzn
    brzeczy, zanioslem go do serwisu, po 2 tyg. oczekiwania, otrzymalem
    odpowiedz, ze jest to normalna praca cewki i tego nie naprawia ... co
    robic? przeciez klamia, poniewaz wiekszosc zasilaczy (mam do laptopa
    120W, mam do komorki) nie wydaja zadnych dzwiekow (dopiero po zbliezeniu
    ucha do zasilacza b.cichutko brzeczy, ale z odleglosci 10-20 cm zupelnie
    nic nie slychac)

    mam dwa wyjscia
    - sam kupic lepsza cewke i ja wymienic tracac gwarancje
    - podac ich do sadu

    a moze macie lepsza propozycje?

    pozdrawiam,
    R.M.