  • 1. Data: 2010-06-16 16:54:47
    Temat: brzeczacy zasilacz 5V/2A na gwarancji
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Witam,
    Kupilem huba usb modecom z zasilaczem, niestety zasilacz halasuje, tzn
    brzeczy, zanioslem go do serwisu, po 2 tyg. oczekiwania, otrzymalem
    odpowiedz, ze jest to normalna praca cewki i tego nie naprawia ... co
    robic? przeciez klamia, poniewaz wiekszosc zasilaczy (mam do laptopa
    120W, mam do komorki) nie wydaja zadnych dzwiekow (dopiero po zbliezeniu
    ucha do zasilacza b.cichutko brzeczy, ale z odleglosci 10-20 cm zupelnie
    nic nie slychac)

    mam dwa wyjscia
    - sam kupic lepsza cewke i ja wymienic tracac gwarancje
    - podac ich do sadu

    a moze macie lepsza propozycje?

    pozdrawiam,
    R.M.

  • 2. Data: 2010-06-16 17:52:45
    Temat: Re: brzeczacy zasilacz 5V/2A na gwarancji
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    R.M. pisze:
    > odpowiedz, ze jest to normalna praca cewki i tego nie naprawia ... co
    > robic? przeciez klamia, poniewaz wiekszosc zasilaczy (mam do laptopa
    ^^^^^^^^^^
    a więc istnieje też "mniejszość"

    > 120W, mam do komorki) nie wydaja zadnych dzwiekow
    Jak nie było określone, że zasilacz jest bezgłośny/cichszy niż XX dB to
    nie ma za bardzo się do czego przyczepić tak długo jak długo zasilacz
    nie przekracza norm emisji hałasu.

    > - podac ich do sadu
    Podać do sądu, przegrać, zapłacić dodatkowe koszta, i mieć nauczkę?

    Michoo

  • 3. Data: 2010-06-16 17:59:47
    Od: zenek <z...@o...pl>

    R.M. pisze:
> [...]
    > nic nie slychac)
    >
    > mam dwa wyjscia
    > - sam kupic lepsza cewke i ja wymienic tracac gwarancje

    Jak ty bys mial 50 lub wiecej okresow na sekunde to bys nie brzeczal ?

  • 4. Data: 2010-06-16 18:19:09
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 06/16/2010 07:59 PM, zenek wrote:

    > Jak ty bys mial 50 lub wiecej okresow na sekunde to bys nie brzeczal ?

    przeciez pisalem, ze kazdy zasilacz brzeczy, ale tak cicho ze z
    odleglosci 10-20cm tego halasu wogole nie slychac, ten wadliwy to nawet
    z odleglosci kilku metrow slychac ...

  • 5. Data: 2010-06-16 18:23:09
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 06/16/2010 07:52 PM, Michoo wrote:
> [...]
    > Jak nie było określone, że zasilacz jest bezgłośny/cichszy niż XX dB to
    > nie ma za bardzo się do czego przyczepić tak długo jak długo zasilacz

    naprawde? to w takim razie:

    po 22 wezlac policje ze zasilacz niszczy cisze nocna?
    a moze udac sie do lekarza po tabletki nassenne, bo w nocy nie bede mogl
    spac przez zasilacz?

    wogole zastanowiles nad tym co napisales? wszystko musi byc miec normy,
    nawet zdrowy rozsadek?

    > Podać do sądu, przegrać, zapłacić dodatkowe koszta, i mieć nauczkę?

    dlaczego mialbym przegrac, skoro zasilacz jest naprawde glosny?

  • 6. Data: 2010-06-16 18:40:04
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2010-06-16 20:23:09 +0200, "R.M." <f...@g...com> said:

    > dlaczego mialbym przegrac, skoro zasilacz jest naprawde glosny?

    Noooo, jak koniecznie chcesz walczyć z wiatrakami, to możesz wspierać
    się zakłóceniem miru domowego, bo nic innego nie pozostaje

    --
    DJ

  • 7. Data: 2010-06-16 18:50:36
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 06/16/2010 08:40 PM, DJ wrote:

    > Noooo, jak koniecznie chcesz walczyć z wiatrakami, to możesz wspierać
    > się zakłóceniem miru domowego, bo nic innego nie pozostaje

    jak mowicie, ze pozew nie ma sensu ... to pozostaje wymiana cewki ...
    rozumiem, ze jesli bedzie wysokiej jakosci to halas ustapi?

  • 8. Data: 2010-06-16 18:51:18
    Od: zenek <z...@o...pl>

    R.M. pisze:

    > przeciez pisalem, ze kazdy zasilacz brzeczy, ale tak cicho ze z
    > odleglosci 10-20cm tego halasu wogole nie slychac, ten wadliwy to nawet
    > z odleglosci kilku metrow slychac ...

    Mozesz wymienic dlawik lub zalac go zywica.
    Dlawiki sa drogie wiec producenci laduja tansze na mniejsze prady a one
    brzecza.

  • 9. Data: 2010-06-16 18:52:05
    Od: zenek <z...@o...pl>

    R.M. pisze:

    > jak mowicie, ze pozew nie ma sensu ... to pozostaje wymiana cewki ...
    > rozumiem, ze jesli bedzie wysokiej jakosci to halas ustapi?

    Nie cewke a dlawik i nie wysokiej jakosci a na wiekszy prad.

  • 10. Data: 2010-06-16 19:03:01
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 06/16/2010 08:51 PM, zenek wrote:

    > Mozesz wymienic dlawik lub zalac go zywica.
    > Dlawiki sa drogie wiec producenci laduja tansze na mniejsze prady a one
    > brzecza.

    dziekuje