  • 1. Data: 2010-08-23 20:27:55
    Temat: było bmw teraz jest opel - nie pali na zimnym (rano) pali na ciepłym
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    witam,

    pacjent vectra b 98r 1.6 16v. na zimnym silniku ciężko zapala, ciężko
    tzn trzeba kręcić z 5 sekund zanim zapali, a po zapaleniu od razu włącza
    automatyczne ssanie (mimo że na dworze temp jest taka jaka jest)
    dziś np zapalił po 2 sekundach. problem nie występuje przy ciepłym
    silniku, ba nawet zauważyłem coś takiego że na ciepłym zapala 'za
    szybko' co powoduje że silnik przez chwile chodzi na jakby za niskich
    obrotach i się dusi. cewka/moduł zapłonu był wymieniany (poprzedni nie
    palił na jeden gar) pompa paliwa również była wymieniana (tu akurat padł
    przekaźnik pompy;)

    jakieś propozycje?

  • 2. Data: 2010-08-23 21:01:34
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Wampir Energetyczny" <a...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:i4uejf$q9l$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > się dusi. cewka/moduł zapłonu był wymieniany (poprzedni nie palił na jeden
    > gar) pompa paliwa również była wymieniana (tu akurat padł przekaźnik

    www.forum.vectra-unlimited.pl
    to nie jest automatyczne ssanie, tylko pompa vacum, i włącza sie nawet w
    upały, tylko na krócej.
    Weź przy okazji użyj jakiegoś słownika języka polskiego albo nie przyznawaj
    sie do matury.

    --
    Stoout
    prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900

  • 3. Data: 2010-08-23 21:42:09
    Temat: Re: by?o bmw teraz jest opel - nie pali na zimnym (rano) pali na ciep?ym
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 23-08-2010 21:01, Jacek pisze:

    > www.forum.vectra-unlimited.pl
    > to nie jest automatyczne ssanie, tylko pompa vacum, i w??cza sie nawet w
    > upa?y, tylko na kr?cej.
    > We? przy okazji u?yj jakiego? s?ownika j?zyka polskiego albo nie przyznawaj
    > sie do matury.

    jacku, jak juz sie przypierdalamy: przeczytaj netykiete (ze
    zrozumieniem), naucz sie obslugi ałtluka albo wez sie nie przyznawaj do
    matury.

  • 4. Data: 2010-08-23 22:04:11
    Od: qba <l...@o...pldupa>

    W dniu 2010-08-23 21:01, Jacek pisze:
    > to nie jest automatyczne ssanie, tylko pompa vacum, i w??cza sie nawet w
    > upa?y, tylko na kr?cej.

    a co ma pompa podciśnienia do upałów, to raczej pompa powietrza wtórnego

  • 5. Data: 2010-08-24 22:10:10
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Wampir Energetyczny" <a...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:i4uiuj$bs7$3@inews.gazeta.pl...

    > jacku, jak juz sie przypierdalamy: przeczytaj netykiete (ze zrozumieniem),
    > naucz sie obslugi ałtluka albo wez sie nie przyznawaj do matury.

    Na maturze nie wymaga sie znajomości konfiguracji Outlooka ani netykiety, w
    przeciwieństwie do języka polskiego. Wiec z czym masz problem?

    Jacek

  • 6. Data: 2010-08-24 22:44:25
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 24-08-2010 22:10, Jacek pisze:
    > U?ytkownik "Wampir Energetyczny"<a...@g...pl> napisa?
    > w wiadomo?ci news:i4uiuj$bs7$3@inews.gazeta.pl...

    > Na maturze nie wymaga sie znajomo?ci konfiguracji Outlooka ani netykiety, w
    > przeciwie?stwie do j?zyka polskiego. Wiec z czym masz problem?
    >
    > Jacek

    a czytania ze zrozumieniem?