  • 1. Data: 2010-05-15 15:35:19
    Temat: canon eos 1d mark II - instrukcja obslugi Pl
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    Witam

    Ma ktos instrukcje do aparatu z tematu ? Nigdzie nie moge znalezc w j.
    Polskim ;-/
    Jak ktos wie gdzie lezy, to prosze o linka.

    Pozdrawiam

    CeZ__134

  • 2. Data: 2010-05-15 20:22:29
    Temat: Re: canon eos 1d mark II - instrukcja obslugi Pl
    Od: "M_X" <r...@p...onet.lp>

    > Ma ktos instrukcje do aparatu z tematu ? Nigdzie nie moge znalezc w j.
    > Polskim ;-/
    > Jak ktos wie gdzie lezy, to prosze o linka.

    www.google.pl
    - pierwszy wyrzucony link:
    http://www.scribd.com/doc/9518427/Instrukcja-PL-Cano
    n-EOS-1D-MK2-mkII

    POZDRAV
    M_X

  • 3. Data: 2010-05-16 07:00:34
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > www.google.pl
    > - pierwszy wyrzucony link:
    > http://www.scribd.com/doc/9518427/Instrukcja-PL-Cano
    n-EOS-1D-MK2-mkII

    Sprobowales go sciagnac ?..Bo tak online to mozna przegladac, ja potrzebuje
    pdf-a gdy nie mam dostepu do sieci.

    pozdr

    CeZ__134

  • 4. Data: 2010-05-16 12:42:19
    Od: "M_X" <r...@p...onet.lp>

    > Sprobowales go sciagnac ?..Bo tak online to mozna przegladac, ja
    > potrzebuje pdf-a gdy nie mam dostepu do sieci.

    http://www.megaupload.com/?d=KK39BZWW

    POZDRAV
    M_X

  • 5. Data: 2010-05-16 16:18:47