  • 1. Data: 2009-06-03 20:29:57
    Temat: carrefour niemova...
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    no i skonczylo sie rumakowanie...

    2009-05-29 Bez "Minut za zakupy" w Carrefour Mova

    Wirtualny operator komórkowy Carrefour Mova kończy z usługą "Minuty za
    zakupy". Usługa "Minuty za zakupy" polegała ona na tym, że wraz z każdym
    paragonem za zakupy w sklepie Carrefour otrzymać można było darmowe minuty
    na rozmowy. W miejsce "Minuty za zakupy" Carrefour Mova zaoferowało
    promocję "Minuty za doładowanie".

  • 2. Data: 2009-06-03 21:50:54
    Temat: Re: carrefour niemova...
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości

    > na rozmowy. W miejsce "Minuty za zakupy" Carrefour Mova zaoferowało
    > promocję "Minuty za doładowanie".

    Pewnie szykuje sie na godnego nastepce WP Mobi :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-06-04 06:46:46
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    SDD napisał(a):

    > Pewnie szykuje sie na godnego nastepce WP Mobi :)

    Może być, chłopaki kombinują jak mogą. Najpierw było
    30 minut do sieci i na stacjonarki, potem 60 minut,
    potem- promocja świąteczna- bez ograniczeń. Później minuty
    do (prawie) wszystkich, chwilę później limit minut zależny od
    ostatniego doładowania (załapałem się między jednym,
    a drugim i miałem 80 (60+20) min do wszystkich :-)

    No, ale że zrezygnują z premiowania zakupów to w najśmielszych
    snach bym nie wpadł :-)

    W sumie obecnie oferta dla dzwoniącego sporo i po różnych sieciach
    jest niezła: 25 gr/min, pod warunkiem nie więcej, niż 50% połączeń
    do Play. Ale nie mogli na to na początku wpaść? :-) Bez kombinowania,
    zbierania paragonów, przepadania "darmowych" minut...

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 4. Data: 2009-06-04 08:59:12
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > No, ale że zrezygnują z premiowania zakupów to w najśmielszych
    > snach bym nie wpadł :-)

    Nie zrezygnowali. Zawiesili. Przynajmniej oficjalnie.

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2009-06-04 09:09:16
    Od: "ziomek" <z...@d...org>

    Użytkownik "Grzexs" <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie zrezygnowali. Zawiesili. Przynajmniej oficjalnie.

    Promocja była dobra, tylko faktycznie zbyt łatwo można było mieć
    połączenia za darmo :)
    Może by tak zrobić że minuta za 20 lub 50zł zakupów?

  • 6. Data: 2009-06-04 09:23:19
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    ziomek napisał(a):

    > Promocja była dobra, tylko faktycznie zbyt łatwo można było mieć
    > połączenia za darmo :)

    Jak za darmo? Doładować musiałeś (i musisz) tak, czy owak.
    A średni koszt "darmowych" minut plus tych z doładowań wychodził
    (i wychodzi nadal), owszem, dość niski, ale nie rewelacyjny.

    > Może by tak zrobić że minuta za 20 lub 50zł zakupów?

    Jeśli bez konieczności "zwykłych" doładowań- to dopiero byłaby patologia :-)
    Jeśli jako dodatek do "zwykłych"- tylko dużo gorsza od obecnej oferta...

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP