  • 1. Data: 2009-06-04 06:01:51
    Temat: Gdzie, coś ciekawgo za sms premium ?
    Od: "eclip" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    zmienia mi się taryfa muszę wykorzystać środki na koncie, szkoda żeby przepadły.

    Gdzie można coś ciekawego nabyć za sms premium ?

    Wiem że połowę z sms premium zabierają firmy obsługujące tą usługę, ale lepszy
    rydz niż nic.

    Pozdrawiam.

    --------------------------
    http://femtokomorka.com.pl/

  • 2. Data: 2009-06-04 06:48:56
    Temat: Re: Gdzie, coś ciekawgo za sms premium ?
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

> [...]
    >
    > Gdzie można coś ciekawego nabyć za sms premium ?
    >
    > Wiem że połowę z sms premium zabierają firmy obsługujące tą usługę, ale

    Możesz sam się zarejestrować jako sprzedawca i kupować od siebie. Odzyskasz
    ok 40% kwoty w gotówce.

    Ale jak to kwoty rzędu kilkunastu zł, to może jakieś usługi? Np GG za
    kwartał to 9zł, dodatkowy transfer na chomiku itp. Zawsze też możesz wysłać
    na pajacyka lub podobne.

    --
    Radosny

  • 3. Data: 2009-06-04 09:37:10
    Od: "lb" <e...@w...pl>

    moze monetki na traviana ?

  • 4. Data: 2009-06-04 11:15:26
    Od: s...@m...com

    > Możesz sam się zarejestrować jako sprzedawca i kupować od siebie. Odzyskasz
    > ok 40% kwoty w gotówce.

    Jak wygląda taka rejestracja? online czy trzeba się gdzieś fatygować?
    płatna czy bezpłatna?

    A da się spieniężyć bez rejestrowania się gdziekolwiek? tak by pieniążki
    poszły na konto?

  • 5. Data: 2009-06-04 12:10:35
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

    > Jak wygląda taka rejestracja? online czy trzeba się gdzieś fatygować?
    > płatna czy bezpłatna?

    Bezpłatna, online.

    > A da się spieniężyć bez rejestrowania się gdziekolwiek? tak by pieniążki
    > poszły na konto?

    Nie da się. Aby dostać kasę musisz podpisać umowę o dzieło lub wystawić
    fakturę.

    wpisz "SMS premium" w google

    --
    Radosny

  • 6. Data: 2009-06-05 07:34:22
    Od: r...@m...com

    > Bezpłatna, online.

    > Nie da się. Aby dostać kasę musisz podpisać umowę o dzieło lub wystawić
    > fakturę.
    >
    > wpisz "SMS premium" w google

    Za dużo chcą danych osobowych.

    Dane do przelewu powinny wystarczyć.

  • 7. Data: 2009-06-05 14:29:05
    Od: kranu <k...@l...pl>

    eclip pisze:
> [...]
    >
    > Gdzie można coś ciekawego nabyć za sms premium ?
    >
    > Wiem że połowę z sms premium zabierają firmy obsługujące tą usługę, ale lepszy

    Doładować coś komuś - np. transfer na fotki na NK, punkty w jakiejś grze
    online.. co tam sobie ktoś chce. Oczywiście nie za damo - poszukaj na
    allegro jak to się robi.

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 8. Data: 2009-06-05 15:58:13
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

    > Za dużo chcą danych osobowych.
    >
    > Dane do przelewu powinny wystarczyć.

    To jest działalność zarobkowa. Wysyłają dane do urzędu skarbowego.

    --
    Radosny

  • 9. Data: 2009-06-05 16:43:08
    Od: r...@m...com

    > To jest działalność zarobkowa. Wysyłają dane do urzędu skarbowego.

    Google adsense też nią jest, i każdy sam się rozlicza z dochodów z US.