  • 1. Data: 2010-01-06 10:22:18
    Temat: cd zastrzezenia numeru w TP
    Od: "jerzyn" <d...@p...fm>

    Dostałem odpowiedz od TP, na moja skargę dotycząca handlowania moimi danymi
    i nic rewolucyjnego tam nie było, w TP maja chyba problemy z czytaniem bo w
    odpowiedzi odnoszą się do jakiejś książki internetowej, ja pisałem o
    papierowej edycji wydawnictwa 'Rondo".Odpowiedziano mi ze ich nie obchodzi
    to co znajduje się w innych publikacjach, no pewno tak najłatwiej, to nie
    ja, to kolega i to ja mam ścigać umieszczających moje dane.Tylko co mnie
    obchodzi inne wydawnictwo, ktoś nie może widać zrozumieć ze jeśli ja
    zawieram umowę z TP o świadczenie usług i to na TP leży dbanie aby te moje
    dane nie wyciekały do innych wydawców. Klasyczny przykład niedotrzymania
    umowy, tylko że w Polsce wszystko takie sprawy są to tematy sadowe, może to
    trwać latami i ja musze na początku kasę wybulić.Czyli obywatel dalej ma
    pecha bo urodził się w Polsce gdzie urzędnik ma prawo w rzyci .Czekam teraz
    na opinie UKE, tez się nie podniecam ze to może cos zmienić, tez urzędnicy
    ... ,chociaż szefową UKE jest prawnik i tutaj może być rożnie .