  • 1. Data: 2010-01-04 10:21:01
    Temat: [z archiwum ą]czesc 8
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    retina, 15 listopada 2003 12:45, Pożegnanie z neostradą!!! Od razu lepiej.

    Neostrada wykończyła mnie nerwowo.
    Opowiem w skrócie.Zaczęło się dobrze: złożyłam zamówienie,poszłam odebrać
    modem i ... okazało się, że zabrakło modemów,a umowy nie mają wydrukowanej i
    że zadzwonią jak będą mieli.Nie zadzwonili.Za to ja zadzwoniłam i poszłam
    odebrać sprzęt.Na skrosowanie czekałam prawie 3 tygodnie, bo przecież
    monterzy pracują tylko do 15ej od poniedziałku do piątku.Doczekałam się,ale
    przy okazji odłączyli mi telefon.Po setkach telefonów do infolinii,która
    twierdziła,że wszystko jest w porządku i telefon musi działać,dziesiątkach
    do reklamacji,która twierdziła podobnie,doczekałam się pomocy od pana z
    telepunktu (jedyny pozytywny czlowiek,na ktorego trafilam w Telepsie).Pan
    drążył temat bardzo dogłębnie i po 10 dniach zreanimował mój
    telefon.Cieszyłam się neo dwa tygodnie.Nagle przestało działać.Kazali mi
    zainstalować neo od nowa.Nic nie pomogło.Złożyłam reklamację.Miałam czekać 3
    dni.Po 3 dniach tylko się pogorszyło,bo adsl przestał świecić.Miałam czekać
    kolejne 3 dni.Przez te 3 dni dzwoniłam wielokrotnie na info i każda osoba,z
    którą rozmawiałam mówiła co innego.Setki telefonów,kolejne wizyty w
    telepunkcie,mnóstwo nerwów,zupełna niekompetencja ludzi po drugiej stronie.
    Po 13 dniach oczekiwania poinformowano mnie,że moja linia została
    rozkrosowana i że mam czekać.Ktoś inny twierdził,że muszę złożyć nowe
    zamówienie na neo,czyli zacząć wszystko od nowa,bo wyświetla się mu status
    "Zakończone".To była wersja ostateczna. Mogę zrozumieć,że coś się psuje,ale
    odganianie się od klienta jak od natrętnej muchy,wprowadzanie go w błąd i
    dawanie bezpodstawnych obietnic,to już trochę za dużo.
    Rozsierdzona zwróciłam modem, rozwiązałam umowę i odetchnęłam.

    Jeszcze tego samego dnia zadzwoniłam do Chello.O dziwo dodzwoniłam się od
    razu.Miła pani poinformowała mnie o warunkach instalacji,oraz odpowiedziała
    na wszelkie,nawet dość dociekliwe pytania techniczne.Zapytałam, ile czeka
    sie na instalację.Umówiła mnie na NASTĘPNY dzień (czyli SOBOTĘ) i to z
    możliwością wyboru pasującej mi godziny.O ustalonej porze zjawił się młody
    chłopak,który w 15 minut zainstalował internet,HBO i przy okazji z własnej
    woli poprawił jakość odbioru w kablówce.Wszystko działa i cieszy.Nie mogę
    wyjść z podziwu.I po co ja to piszę? Może ktoś dzięki temu nie da się skusić
    na kolejne promocje telepsy i zaoszczędzi mnóstwo czasu i nerwów.Pozdrawiam
    G.