  • 21. Data: 2012-08-20 21:53:49
    Temat: Re: ceny 'anglikow' pojda w gore
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Aug 2012 21:32:23 +0200, z napisał(a):

    > O co Wam się rozchodzi?
    > Przecież to jest unijna walka z dyskryminacją.
    > Jak ktoś jest lewy to nie może być poniżany, dyskryminowany,
    > wyśmiewany... ;-)

    Nie tak - angliki w gore, a niemiaszki w dol :-)

    J.

  • 22. Data: 2012-08-21 02:53:45
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > juz za kilka miesiecy.

    To nie zadne unijne prawo, tylko uklon w strone kierowcow kurczowo
    trzymajacych sie lewego pasa;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 23. Data: 2012-08-21 06:23:16
    Od: z <z...@g...pl>

    http://krugozor.pl/index-1.html
    genialne w swojej prostocie :-)

  • 24. Data: 2012-08-21 08:22:57
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-08-20 17:04, Przemysław Gubernat pisze:

    > anglika w angli prowadzi się trochę dziwnie, ale bez problemu - trzeba umieć.
    > Anglik u nas to trochę problemów będzie np. z wyprzedzaniem :/ na naszych DK, na
    > S[x], czy też A[x] musisz tylko umieć korzystać z lusterek.

    ciekawe czy mistrzowie lewego pasa jak wsiądą do anglików to przynajmniej będą się
    trzymać
    prawej strony tak jak w UK :) Jak tak, to efekt może być nawet korzystny.

  • 25. Data: 2012-08-21 09:30:32
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2012-08-20 20:26, v...@i...pl wrote:

    ka

    > Zanim to przejdzie cala droge legislacyjna, to jeszcze dluuuuga droga.
    > No ale media juz sie podniecaja (a wraz z nimi PMS).

    A potem ubezpieczalnie odpowiednio ustawią kosmiczne ceny OC/AC dla RHD
    w PL i wiele się nie zmieni.

    W IE możesz auto LHD zarejestrować - ubezpieczenie jest za to dużo
    droższe niż dla RHD. Przynamniej było.

    --
    MM

  • 26. Data: 2012-08-21 10:25:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej M." napisał w wiadomości grup
    >A potem ubezpieczalnie odpowiednio ustawią kosmiczne ceny OC/AC dla
    >RHD w PL i wiele się nie zmieni.

    Ale na niektorych cena jednak zrobi wrazenie.

    A potem sie okaze ze samochody RHD sa bezpieczniejsze od innych :-)

    J.

  • 27. Data: 2012-08-22 18:41:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Aug 2012, z wrote:

    > O co Wam się rozchodzi?
    > Przecież to jest unijna walka z dyskryminacją.
    > Jak ktoś jest lewy to nie może być poniżany, dyskryminowany, wyśmiewany...
    > ;-)

    Kiedy argument jest poważny - i wcale niewykluczone, że zakaz
    dyskryminacji w kwestii OC też nie zostanie nakazany :>

    I nie pisać mi tu o logice, bo pomysły obowiązkowego ubeczpieczenia np.
    na uprawy, aby równo rozłożyć np. ryzyko powodzi, wcale nie są takie
    nierealne.
    A to ta sama logika.

    pzdr, Gotfryd

  • 28. Data: 2012-08-22 19:20:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Mon, 20 Aug 2012 16:03:19 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

> [...]
    > takie super brykie ściągłem, a tu mnie pezetłu każe 5 koła za durne OC
    > zabecalować. A somsiad takie same brykie ma, ino z fajerą z lewa i płaci

    Pytanie czy angliki faktycznie będą bardziej szkodowe.

    Bo pierwsza sprawa to sądzę że anglika mimo wszystko nie kupi sobie ktoś
    kto dużo jeździ, a jak samochód stoi to wypadków nie ma.

    Druga rzecz to te wypadki - bo z tego co mi wiadomo, to poważne wypadki nie
    są jakimś szczególnym problemem dla ubezpieczycieli (jest ich mało, a
    odszkodowania nie są wysokie). Ubezpieczyciela kosztują raczej stłuczki
    parkingowe, a w tych takie angliki jakoś bardziej szkodowe pewnie nie będą.

    Więc żeby się raczej nie okazało że za anglika to OC się okaże nawet niższe
    niż za samochód z kierownicą po lewej.